Klient

HOME CREDIT

resources/f/klienti/218/logo/dd.png

https://www.homecredit.cz/

Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je součástí Skupiny PPF, mezinárodní investiční skupiny, založené v roce 1991 v České republice. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. Společnost Home Credit a.s. je od roku 2023 dceřinou společností Air Bank a.s. Značka Home Credit a značka Air Bank však na trhu fungují zcela samostatně.

HOME CREDIT

Vydáno dne: 24.06.2025

VÍCE NEŽ 40 % ČESKÝCH RODIN POŠLE DĚTI NA LETNÍ TÁBOR, UTRATÍ ZA TO PRŮMĚRNĚ 5-10 TISÍC KORUN

Rodiče předškoláků a školáků si s blížícími letními prázdninami často kladou otázku, kam ve volných dnech s dětmi. Kvalitní trávení volného času jejich potomků je pro ně důležité, a protože dovolené většinou nemají dostatek, rádi využívají možnost pobytových či příměstských táborů. Děti tak získají nové zkušenosti a zážitky, zatímco rodiče mají čas na práci. Podle nejnovějšího průzkumu společnosti Home Credit plánuje v letošním roce 41 % českých rodin s dětmi využít služeb letních táborů či soustředění. Podobný počet (42 %) s tábory pro své potomky nepočítá a zbývajících 16 % rodičů se ještě nerozhodlo. Rodičům se přitom často vyplatí kombinovat obě varianty – pobytové i příměstské tábory.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 18.06.2025

VÍCE PENĚZ, DELŠÍ POBYTY: ČEŠI SI V LÉTĚ 2025 DOPŘEJÍ LUXUSNĚJŠÍ DOVOLENOU, UKAZUJE PRŮZKUM HOME CREDITU

Aktuální průzkum společnosti Home Credit přináší zajímavý pohled na plánování letních dovolených českých domácností. Z dat vyplývá, že Češi jsou ochotni investovat do letního odpočinku více prostředků než v loňském roce a výrazně častěji plánují dovolenou v zahraničí. Téměř shodně s loňským rokem plánuje vyrazit na dovolenou celých 67 %. Pouze 14 % dotázaných ví, že letos nikam nepojede, zatímco loni to bylo 21 %. Nerozhodnutých zůstává 18 % respondentů, což je o 5procentních bodů více než v roce 2024, kdy váhalo 13 % dotázaných. Podle reprezentativního průzkumu pro Home Credit* se navíc 70 % Čechů chystá do zahraničí. Pro srovnání, u Slováků je to jen 40 %.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 17.06.2025

Index odpovědného úvěrování Člověka v tísni: Home Credit je opět v čele nebankovních společností a nezadá si ani s bankami

Nezisková organizace Člověk v tísni zveřejnila letošní první Index odpovědného úvěrování, který na jaře pravidelně porovnává nezajištěné krátkodobé úvěrové produkty na českém trhu. Letos bylo hodnoceno 48 produktů od 37 poskytovatelů. Home Credit je opět nejlépe hodnocenou nebankovní společností – získal 89 bodů z celkových 95, čímž se umístil na pátém místě a předběhl i mnohé banky. Potvrdil tak svou dlouhodobou pozici mezi lídry v oblasti férového úvěrování.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 11.06.2025

HLEDÁTE FINANCOVÁNÍ PRO SVŮJ BYZNYS? TOTO JSOU IDEÁLNÍ PARAMETRY PODNIKATELSKÉ PŮJČKY

Na začátku mnoha úspěšných firem stála půjčka, která umožnila nákup vybavení či materiálu. Bez půjček by nevznikla řada převratných vynálezů, které dnes bereme jako samozřejmé, ať už je to žárovka nebo spalovací motor. Pokud ovšem podnikatelé volí k financování svých aktivit půjčku, měli by si samozřejmě všechno velmi dobře propočítat. Jak postupovat při výběru poskytovatele? Na co vše si dát pozor?

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 05.06.2025

BEZ KREDITKY ZAPOMEňTE, žE VáM NěKDO V CIZINě PůJčí AUTO

Lidé si stále pletou debetní a kreditní kartu. Zatímco v běžné mluvě to není žádná výrazná komplikace, v reálných situacích už se rozdíl samozřejmě projeví. Každá z karet má totiž své výhody a jiná využití. Home Credit upozorňuje, že tyto odlišnosti se mohou projevit především při cestě do zahraničí. Při rezervaci a platbě řady služeb totiž poskytovatelé preferují spíše kreditní než debetní kartu. V peněžence se tak vyplatí mít obě.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 12.05.2025

ČEŠI NAKUPUJÍ NA SPLÁTKY STÁLE ČASTĚJI. PRŮMĚRNÁ HODNOTA NÁKUPU ROSTE UŽ PĚT LET V ŘADĚ

Splátkový prodej je pro Čechy čím dál běžnějším způsobem, jak si pořídit dražší zboží bez nutnosti jednorázové investice. Nejčastěji takto pořizují mobilní telefony, domácí spotřebiče nebo notebooky. Silným měsícem bývá tradičně například leden, kdy využívají povánočních výprodejů. Průměrná hodnota jednoho nákupu přitom roste už pátý rok po sobě – a zájem nepolevuje ani v roce 2025.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 05.05.2025

NÁBYTEK ZA MILIARDU. ŽENY PŘEDBĚHLY MUŽE V NÁKUPECH NA SPLÁTKY

Více než dvacetiletá spolupráce Home Credit a SCONTO Nábytek přináší zajímavá data o nákupním chování Čechů a Slováků. Zatímco na konci 90. let nakupovali na splátky nábytek více muži (78 procent), dnes je situace opačná – 70 procent nákupů na splátky uzavírají ženy. Na Slovensku je tento trend obdobný. Home Credit poskytl financování nákupu nábytku v celkové hodnotě přes 980 milionů korun, přičemž průměrná výše úvěru činí 22 459 Kč.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 16.04.2025

OMBUDSMAN HOME CREDITU POMOHL V LOŇSKÉM ROCE PŘEKONAT FINANČNÍ TĚŽKOSTI VÍCE NEŽ 150 KLIENTŮM

Brno 16. dubna 2025 – Neočekávaná ztráta zaměstnání, výpadek příjmů kvůli nemoci či úrazu nebo internetové podvody – to jsou nejčastější důvody, proč se klienti dostávají do problémů se splácením půjček. Ombudsman společnosti Home Credit za poslední rok pomohl 152 klientům, kteří se ocitli v nečekané životní situaci. 

Zobrazit celou zprávu