Klient

HOME CREDIT

resources/f/klienti/218/logo/dd.png

https://www.homecredit.cz/

Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je součástí Skupiny PPF, mezinárodní investiční skupiny, založené v roce 1991 v České republice. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. Společnost Home Credit a.s. je od roku 2023 dceřinou společností Air Bank a.s. Značka Home Credit a značka Air Bank však na trhu fungují zcela samostatně.

HOME CREDIT

Vydáno dne: 09.12.2024

Průzkum Home Creditu: Alternativou vánočního kapra je třeba i humr nebo tofu

Jestli moderní doba něco neohrožuje, tak jsou to vánoční tradice. Devět z deseti Čechů tvrdí, že je alespoň někdy dodržuje. Zvyky odmítá jen 9 procent respondentů. Vyplývá to z průzkumu, který pro společnost Home Credit vypracovala agentura IPSOS.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 02.12.2024

PRŮZKUM HOME CREDITU: VELKÝ ÚKLID JE PRO POLOVINU ČECHŮ RODINNOU PŘEDVÁNOČNÍ TRADICÍ, DOMŮ SI PUSTÍ UKLÍZEČKU JEN 6 % LIDÍ

Předvánoční období je pro mnoho českých domácností spojené s tradicí velkého úklidu. Podle aktuálního průzkumu Home Creditu se do něj pravidelně pouští zhruba polovina Čechů – 49 procent a dalších 36 procent úklid provádí občas. Ale jen šest Čechů ze sta má zkušenost s pomocnicí v domácnosti nebo úklidovou firmou.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 20.11.2024

Průzkum Home Creditu: Rozpočet na vánoční dárky si vytvoří více než polovina Čechů, 15 procent jej nedodrží

Podle aktuálního průzkumu společnosti Home Credit plánuje letos 32 procent Čechů utratit za vánoční dárky nejčastěji mezi 5–10 tisíci korunami. Dalších 28 procent dotázaných předpokládá výdaje mezi 3–5 tisíci korunami, 18 procent utratí maximálně 3 tisíce korun, a naopak vyšší částky od 10 do 20 tisíc na nákup dárků odhaduje 19 procent respondentů. Rozpočet na nákup vánočních dárků si pravidelně dělá 29 procent Čechů a shodné procento tak činí alespoň občas. A když už si rozpočet udělají, většinou jeho limit nepřekročí, jen 15 % se jej většinou dodržet nepodaří. 

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 12.11.2024

HOME CREDIT POSKYTL PODNIKATELŮM ZAJIŠTĚNÉ ÚVĚRY ZA VÍCE NEŽ 200 MILIONŮ KORUN

Společnost Home Credit, která před rokem vstoupila na trh zajištěných úvěrů pro podnikatele, zaznamenala výrazný úspěch. Od začátku roku poskytla úvěry v celkové výši přesahující 200 milionů korun. Tyto úvěry jsou zajištěny rezidenčními nemovitostmi klientů, což umožňuje nabídnout jim výhodnější podmínky. Největší zájem je o refinancování stávajících úvěrů, přičemž průměrná výše úvěru dosahuje 4 milionů Kč. 

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 21.10.2024

PODNIKATELÉ A MALÉ FIRMY ZATÍM NEVYUŽÍVAJÍ PŮJČKY NA MAXIMUM, ZÁJEM O NĚ ALE ROSTE

Praha, 21. října 2024 – Přesně před rokem společnost Home Credit uvedla na trh Flexibilní půjčku pro podnikatele. Od té doby si ji sjednalo téměř 1200 živnostníků, přičemž průměrná výše poskytnutých půjček se pohybuje kolem 135 tisíc korun. Obvyklým žadatelem o půjčku je živnostník podnikající deset let, ale mezi podnikateli, kteří ji získali, jsou i „nováčci“, kteří jsou OSVČ pouhé tři měsíce. Mezi nejčastějšími obory podnikání, které potřebovaly „finanční injekci“, byly obchod, služby a stavební průmysl.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 10.10.2024

„S TÍM SI NEDĚLEJ HLAVU“. HOME CREDIT PŘEDSTAVUJE HOMIEHO A SPOUŠTÍ NOVOU TELEVIZNÍ KAMPAŇ

Společnost Home Credit spustila svou novou podzimní televizní kampaň, která zároveň uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept s názvem „S tím si nedělej hlavu“. Kampaň bude nasazena v České republice i na Slovensku. V Česku budou spoty vysílány na kanálech Nova Group, Prima Group a Atmedia, na Slovensku pak na stanicích Markíza Group. Za novým komunikačním konceptem stojí týmy společností Werk Camp a Parlay Shop.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 30.09.2024

PRŮZKUM HOME CREDITU: TÉMĚŘ TŘETINA ČECHŮ NEMÁ FINANČNÍ REZERVU ANI VE VÝŠI MĚSÍČNÍHO PŘÍJMU

Čtrnáct procent Čechů nemá žádné finanční rezervy a dalších 17 procent má úspory nižší, než je měsíční příjem jejich domácnosti. Ve srovnání s rokem 2023 také mají pocit, že si odkládají méně (47 %) nebo stejně (41 %). Na druhou stranu více než pětina lidí (21 %) dokáže měsíčně uspořit 8 tisíc korun a více. Nejčastěji si Češi (67 %) vkládají finanční rezervu na spořicí účet, i když za největšího uchovatele peněz považují nemovitosti (39 %). Vyplývá to z posledního průzkumu společnosti Home Credit ČR a SR, který provedla agentura STEM/MARK.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 19.09.2024

ZAMĚSTNANCI HOME CREDITU SPORTOVALI PRO DOBROU VĚC A PODPOŘILI PARACENTRUM FÉNIX

Home Credit zorganizoval pro zaměstnance sportovní den. Teambuildingová aktivita je tradičně spojena s podporou ParaCENTRA Fénix, které vrací samostatnost lidem po těžkém úrazu. Letos k němu poputuje 46 600 korun. Pracovnici společnosti Home Credit se dobrovolnictví věnují dlouhodobě. Skrze vlastní program Malina pořádají charitativní snídaně, chodí pomáhat do terénu nebo darují krev.

Zobrazit celou zprávu