HOME CREDIT
Vydáno dne: 09.12.2024
Jestli moderní doba něco neohrožuje, tak jsou to vánoční tradice. Devět z deseti Čechů tvrdí, že je alespoň někdy dodržuje. Zvyky odmítá jen 9 procent respondentů. Vyplývá to z průzkumu, který pro společnost Home Credit vypracovala agentura IPSOS.
Zobrazit celou zprávuHOME CREDIT
Vydáno dne: 02.12.2024
Předvánoční období je pro mnoho českých domácností spojené s tradicí velkého úklidu. Podle aktuálního průzkumu Home Creditu se do něj pravidelně pouští zhruba polovina Čechů – 49 procent a dalších 36 procent úklid provádí občas. Ale jen šest Čechů ze sta má zkušenost s pomocnicí v domácnosti nebo úklidovou firmou.
Zobrazit celou zprávuHOME CREDIT
Vydáno dne: 20.11.2024
Podle aktuálního průzkumu společnosti Home Credit plánuje letos 32 procent Čechů utratit za vánoční dárky nejčastěji mezi 5–10 tisíci korunami. Dalších 28 procent dotázaných předpokládá výdaje mezi 3–5 tisíci korunami, 18 procent utratí maximálně 3 tisíce korun, a naopak vyšší částky od 10 do 20 tisíc na nákup dárků odhaduje 19 procent respondentů. Rozpočet na nákup vánočních dárků si pravidelně dělá 29 procent Čechů a shodné procento tak činí alespoň občas. A když už si rozpočet udělají, většinou jeho limit nepřekročí, jen 15 % se jej většinou dodržet nepodaří.
Zobrazit celou zprávuHOME CREDIT
Vydáno dne: 12.11.2024
Společnost Home Credit, která před rokem vstoupila na trh zajištěných úvěrů pro podnikatele, zaznamenala výrazný úspěch. Od začátku roku poskytla úvěry v celkové výši přesahující 200 milionů korun. Tyto úvěry jsou zajištěny rezidenčními nemovitostmi klientů, což umožňuje nabídnout jim výhodnější podmínky. Největší zájem je o refinancování stávajících úvěrů, přičemž průměrná výše úvěru dosahuje 4 milionů Kč.
Zobrazit celou zprávuHOME CREDIT
Vydáno dne: 21.10.2024
Praha, 21. října 2024 – Přesně před rokem společnost Home Credit uvedla na trh Flexibilní půjčku pro podnikatele. Od té doby si ji sjednalo téměř 1200 živnostníků, přičemž průměrná výše poskytnutých půjček se pohybuje kolem 135 tisíc korun. Obvyklým žadatelem o půjčku je živnostník podnikající deset let, ale mezi podnikateli, kteří ji získali, jsou i „nováčci“, kteří jsou OSVČ pouhé tři měsíce. Mezi nejčastějšími obory podnikání, které potřebovaly „finanční injekci“, byly obchod, služby a stavební průmysl.
Zobrazit celou zprávuHOME CREDIT
Vydáno dne: 10.10.2024
Společnost Home Credit spustila svou novou podzimní televizní kampaň, která zároveň uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept s názvem „S tím si nedělej hlavu“. Kampaň bude nasazena v České republice i na Slovensku. V Česku budou spoty vysílány na kanálech Nova Group, Prima Group a Atmedia, na Slovensku pak na stanicích Markíza Group. Za novým komunikačním konceptem stojí týmy společností Werk Camp a Parlay Shop.
Zobrazit celou zprávuHOME CREDIT
Vydáno dne: 30.09.2024
Čtrnáct procent Čechů nemá žádné finanční rezervy a dalších 17 procent má úspory nižší, než je měsíční příjem jejich domácnosti. Ve srovnání s rokem 2023 také mají pocit, že si odkládají méně (47 %) nebo stejně (41 %). Na druhou stranu více než pětina lidí (21 %) dokáže měsíčně uspořit 8 tisíc korun a více. Nejčastěji si Češi (67 %) vkládají finanční rezervu na spořicí účet, i když za největšího uchovatele peněz považují nemovitosti (39 %). Vyplývá to z posledního průzkumu společnosti Home Credit ČR a SR, který provedla agentura STEM/MARK.
Zobrazit celou zprávuHOME CREDIT
Vydáno dne: 19.09.2024
Home Credit zorganizoval pro zaměstnance sportovní den. Teambuildingová aktivita je tradičně spojena s podporou ParaCENTRA Fénix, které vrací samostatnost lidem po těžkém úrazu. Letos k němu poputuje 46 600 korun. Pracovnici společnosti Home Credit se dobrovolnictví věnují dlouhodobě. Skrze vlastní program Malina pořádají charitativní snídaně, chodí pomáhat do terénu nebo darují krev.
Zobrazit celou zprávu