EVROPSKÝ DEVELOPER VGP ZAHAJUJE VE SPOLUPRÁCI S KLIENTY KAMPAŇ NA PODPORU ZNAČKY

Publikované dňa: 6. 10. 2025 13:10 VGP CZ

Společnost VGP, přední celoevropský vlastník, správce a developer prémiových logistických a semi-industriálních nemovitostí, který zároveň poskytuje řešení v oblasti obnovitelných zdrojů energie, spouští rozsáhlou kampaň zaměřenou na posílení značky. Ve spolupráci se svými klíčovými klienty představuje celoevropskou marketingovou kampaň, jejíž součástí je nové korporátní video a kompletně redesignované webové stránky. Tato strategická iniciativa demonstruje jasnou vizi VGP být aktivním tvůrcem budoucnosti evropského trhu průmyslových a logistických nemovitostí prostřednictvím inovativních a environmentálně udržitelných řešení, která efektivně naplňují potřeby širokého spektra zákazníků. 

  • Společnost VGP odstartovala rozsáhlou marketingovou kampaň napříč Evropou, která inovativním způsobem prezentuje portfolio svých logistických a průmyslových parků po boku významných obchodních partnerů.
  • Součástí této iniciativy je premiéra nového korporátního videa a zásadně inovované webové stránky, které kombinují moderní design s intuitivní uživatelskou zkušeností.
  • Vrcholem kampaně je prezentace na prestižním veletrhu EXPO REAL v Mnichově (6.–8. října 2025), kde VGP přivítá návštěvníky na stánku A2.311.

Od svého založení v roce 1998 se VGP rozrostla z belgické společnosti působící v České republice na celoevropského hráče s aktivitami v 18 zemích. Za více než dvě dekády si vybudovala pozici důvěryhodného partnera předních evropských firem. Její logistické a průmyslové parky vynikají promyšleným designem, který kombinuje architektonickou kvalitu s technickou precizností a vysokými environmentálními standardy s respektem ke svému okolí. Portfolio služeb VGP pokrývá celý developerský cyklus: od strategické akvizice pozemků přes vlastní architektonická řešení a realizaci výstavby až po profesionální údržbu a správu. Společnost vytváří prostory na míru, které nejen podporují růst a prosperitu svých klientů, ale přinášejí také trvalou hodnotu místním komunitám. To vše díky silnému technickému zázemí firmy, kde více než 60 % zaměstnanců tvoří inženýři.

Rozsáhlá kampaň oslovuje publikum v 16 zemích. Viditelná je na klíčových evropských letištích, v mezinárodních médiích i na digitálních platformách. Její interaktivní pojetí prezentuje diverzifikované portfolio VGP – od projektů s využitím robotiky a obnovitelných zdrojů po řešení v oblasti městské logistiky a ekologické rekultivace. Kampaň současně vyzdvihuje partnerství s globálními lídry jako jsou Zalando, Opel či DPD. Nové firemní video využívá interaktivní vizualizace k prezentaci inovativní a udržitelné vize VGP. Přepracované webové stránky s moderním designem a intuitivní navigací usnadňují přístup k informacím všem cílovým skupinám: od klientů přes obce až po obchodní partnery.

Kampaň odráží vizi VGP podporovat obnovu a rozvoj evropského průmyslu. Firma poskytuje kompletní služby od prostor přes energetické systémy až po infrastrukturu, která splňují nároky moderního průmyslu. Jde tedy daleko za hranice tradičních logistických projektů. Tento přístup kombinuje strategické umístění, udržitelné konstrukční technologie a pokročilé systémy obnovitelné energie. Mezi takové projekty například patří high-tech továrna na baterie pro Hyundai Mobis v Pamploně, špičkový výrobní komplex společnosti VAT v rumunském Aradu pro polovodičový průmysl či inovativní zelený kampus pro Opel v Rüsselsheimu. Tyto realizace, které definují průmysl zítřka, jsou současně ústředním motivem nové kampaně.

Její představení proběhne i na veletrhu EXPO REAL v Mnichově, jedné z nejvýznamnějších evropských realitních událostí. VGP zde uvede svůj plně integrovaný obchodní model v novém pojetí značky: zdůrazní svou ambici naplňovat vize klientů a aktivně se podílet na formování evropského průmyslového prostředí.

Součástí kampaně je také prezentační video, které živě představuje vizi VGP prostřednictvím interaktivních vizualizací a zdůrazňuje inovace a udržitelnost. Nově navržené webové stránky zároveň nabízejí klientům, obcím, partnerům i dalším návštěvníkům rychlejší a intuitivnější přístup k informacím. Díky modernímu designu, robustní struktuře a rozšířenému obsahu přinášejí nový způsob komunikace s partnery.


Kontaktní údaje pro média: 

Denisa Kolaříková 

Account Manager, Crest Communications, a.s. 

Tel: +420 731 613 606 

e-mail: denisa.kolarikova@crestcom.cz


Tereza Vykypěl

Account Executive, Crest Communications, a.s. 

Tel: +420 778 495 239 

e-mail: tereza.vykypel@crestcom.cz


Petra Vanclová 

Marketing Officer, VGP 

Tel: +420 602 262 107 

e-mail: petra.vanclova@vgpparks.eu 


O VGP

VGP je celoevropský vlastník, manažer a developer špičkových logistických a semi-industriálních nemovitostí a poskytovatel řešení obnovitelných zdrojů energie. Provozuje plně integrovaný podnikatelský model s bohatými odbornými znalostmi a dlouholetými zkušenostmi napříč hodnotovým řetězcem. Společnost byla založena v roce 1998 jako belgický rodinný developer nemovitostí v České republice. Dnes, s cca 412 zaměstnanci, VGP provozuje aktiva v 18 evropských zemích, a to jak přímo, tak prostřednictvím několika 50:50 společných podniků. K červnu 2025 činila hrubá hodnota aktiv společnosti VGP (včetně společných podniků ve výši 100 %) částku 8,3 miliardy EUR a čistá hodnota aktiv (ENPRA NTA) společnosti činila 2,6 miliardy EUR. VGP je kótovaná na burze Euronext Brussels (ISIN: BE0003878957).

Více informací naleznete na https://www.vgpparks.eu/en/

Prílohy

Obrázky
VGP_building tomorrow today.jpg
VGP_building tomorrow today.jpg
Súčasní klienti
Referenční klienti