V reakci na vzniklou situaci připravila síť pro své servisy několik rad a doporučení, jak aktivně implementovat BOZP na svých pracovištích, aby bylo zabráněno přenosu nákazy COVID-19. Také přišla s novou službou, která chrání mechaniky i zákazníky. Jmenuje se „Door to door" a spočívá ve vyzvednutí auta přímo od klienta a jeho vrácení zpět po opravě. Auto je tak opravené a zároveň vydezinfikované bez nutnosti vycházet z domu.
Stávající situace pro ProfiAuto mj. znamenala nutnost zrušit školení a potřebu nabídnout mechanikům náhradním řešení, jak se i nadále vzdělávat. Ideálním způsobem jsou online školení, která budou v nadcházejících dnech připravována. Po skončení mimořádných opatření pak ProfiAuto připravuje pomoc v podobě investic do servisů, které pomohou autoservisům při pořízení nového vybavení a dalším chodu jejich podnikání. Během celého jara budou mít servisy také připravené pro zákazníky tzv. jarní balíčky. Díky němu si budou moci klienti servisů koupit jarní sety, tedy mj. kapalinu do ostřikovačů, čistič skel nebo vůně do auta za zvýhodněnou cenu.
„Přijali jsme řadu opatření, která mají zajistit stabilitu a bezpečí podnikání našich partnerů. Naši logistici průběžně monitorují vývoj události v ČR a přizpůsobují práci všem vládním nařízením. Pracujeme ve snaze co nejvíce ochránit zdraví našich zaměstnanců i našich partnerů, řidičů, a tak dodržujeme všechny současné hygienické pokyny. Neustále jsme v provozu, dbáme na bezpečí v práci a přizpůsobujeme se situaci na trhu, která se stala naší nedílnou součástí. Věříme, že tuto situaci spolu s našimi partnery, servisy a řidiči zvládneme," řekl Jindřich Krejčí, ředitel projektů pro ČR a SK společnosti ProfiAuto.
Uvedená opatření jsou reakcí na bleskový průzkum v síti. Z něj vyplynulo, že nadpoloviční většina
(53 %) servisů běží ve standardním provozu s plnou pracovní dobou. Ta menší část pak pracuje na objednávku. Vzhledem k vládním doporučením teď servisy pociťují změnu při objednávkách. Téměř tři čtvrtiny servisů (73 %) uvádí, že se u nich zvýšil počet objednávek přes aplikaci a telefon. Dále výzkum ukázal, že je velmi důležité, aby servisy pořádaly informační kampaně o činnostech, které podnikají, aby maximalizovaly bezpečnost zákazníků, protože většina z nich připouští, že takové znalosti nemají.
Největší (47 %) zájem je v současné chvíli o klasické opravy, jako jsou brzdy, olej apod. Zhruba čtvrtina zákazníků (27 %) se servisy řeší zejména závažné a akutní poruchy. Přezouvání pneumatik je hlavním úkonem pouze u 20 % servisů, což je dáno také chladným počasím a povinností používání zimních pneumatik do 31.3. Zajímavostí pak je, že o službu, jako je například ionizace, se zvýšil zájem ze strany zákazníků, a tak nabízíme ve vybraných servisech i tuto nezbytnou pomoc při opatřeních proti koronaviru.
Na anketní otázky, jak se s aktuální situací vypořádávají, odpovídali majitelé autoservisů zapojených do sítě ProfiAuto Service ve dnech 23.-27. března 2020. Mezi dotazovanými autoservisy jsou rovnoměrně zastoupeny malé, střední i velké autoservisy.
KORONAVIRUS A AUTOSERVISY: SÍŤ PROFIAUTO NACHYSTALA ŘADU OPATŘENÍ
Súčasní klienti
AERO VODOCHODY AEROSPACEAFIANTRACIT PROPERTYARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTSARCHCOMBIDLI DEVELOPMENTCA IMMOCBRECONTERACRESCONCREST COMMUNICATIONSCYRRUSČESKÁ BANKOVNÍ ASOCIACE (ČBA)DNY NATODRÁŽNÍ REVIZEDZ DRAŽICE + NIBEENERGY FINANCIAL GROUPEXPO REALFIDELITY INTERNATIONALFINGOFUTTECGEOSAN DEVELOPMENTGREENBUDDIESHOME CREDITHSF SYSTEMHSF SYSTEM MODELIUMHUISMANIN CATERINGINVESCOIPRNIRQ FUNDSITT OSTRAVAJET INVESTMENTKB SMARTPAYLEKVI DEVELOPMENTLINKCITYLOGICORLOXONELUSQLUXENTMANSITO DEVELOPMENTMETLIFEMINT INVESTMENTSMODRÁ PYRAMIDA STAVEBNÍ SPOŘITELNAMORAVSKOSLEZSKÝ PAKT ZAMĚSTNANOSTIMSID (Moravskoslezské Investice a Development)NEW WIND PRODUCTION S.R.O.OBERMEYER HELIKAOBJEDNÁMEOKRESNÍ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA OPAVAOLOMOUCKÉ TVARŮŽKYOSTROJOUTLET ARENA MORAVIAOVAKPASSERINVEST GROUPPLANRADAR ČRPLZEŇSKÝ PRAZDROJ, PIVOVAR RADEGASTPSNREALIA GROUPREALISM (DŘÍVE T.E)REMSPACEROTER HAHNSCHNEIDER ELECTRICSVAZ VÝROBCŮ VLNITÝCH LEPENEKSWIETELSKY REAL ESTATETPAUBM DEVELOPMENT CZECHIAURBANITYVARYÁDA KARLOVY VARYVGP CZVGP HUVGP SKWILOWÜRTHYITZEITGEIST ASSET MANAGEMENT / ZEITRAUMZENTIVA
Referenční klienti
A LA MAISONAULÍK FIŠER ARCHITEKTIBALANCE CLUB BRUMLOVKABECHEROVKA LEMONDBEST OF REALTYBIDLI V RODOVĚBOLTON CZECHIA, RIO MARE, BOROTALCOBONATRANS GROUPCARBONEGCENTRAL PARK PRAHACON CSCTPCYRRUS FXČESKÁ RADA PRO ŠETRNÉ BUDOVYDACHSER CZECH REPUBLICDACHSER SLOVAKIADARAMISDi5 ARCHITEKTI INŽENÝŘIDRŮBEŽÁŘSKÝ ZÁVOD KLATOVYDŮM SE ZELENOU STŘECHOUEDENREDEDIFICE CONSTRUCTION & CONSULTINGEFKOELOPAKEMA DATAEXPERTGELFASHION ARENA OUTLET CENTERFORUM KARLINGES REALHARIBO CZHARIBO SKHB REAVISHOCHTIEF DEVELOPMENTHSBCImperium FinanceJESTICO + WHILESJRD/JRD GROUPKB PENZIJNÍ SPOLEČNOSTKERAMIKA SOUKUPKetoMix CZKetoMix SKKOMERČNÍ BANKAKOMERČNÍ POJIŠŤOVNALEXXUSLIEGL & DACHSERLIGHTHOUSE GROUP - GALERIE HARFALINDABLINDE MATERIAL HANDLINGM.L. MORANMANUTAN s.r.o.MILLAMINISMILLENIUM TECHNOLOGIESMIPIMMORAVSKOSLEZSKÝ AUTOMOBILOVÝ KLASTRMORPHY RICHARDSMS DEVELOPMENT - PROJEKT ZAHRADAMT LEGALOBECNÍ DVŮROBCHODNÍ CENTRUM QUADRIOOLMAP3 CZP3 SKPALÁC FLÓRAPALÁC PARDUBICEPIONEER INVESTMENTS ČRPLANRADAR SLOVENSKOPLZEŇSKÝ PRAZDROJ - MASTERPLZEŇSKÝ PRAZDROJ, VELKOPOPOVICKÝ KOZELPRAZDROJ LIDEMPREZENTACE BRNA V NEW YORKU 1. - 2. 10. 2012PROFIAUTOREALITNÍ SPOLEČNOST ČESKÉ SPOŘITELNYRENOMIA CZRI OKNAROCKWOOLSCHWARZKOPF PROFESSIONALSOLIGHT HOLDING s.r.o.SPAR ČESKÁ OBCHODNÍ SPOLEČNOST S.R.O.Strojmetal Aluminium ForgingSUEZ WATERŠUMPERSKÁ PROVOZNÍ VODOHOSPODÁŘSKÁ SPOLEČNOSTThePrime Real Estate GalaTINY COMPANYTK DEVELOPMENTTOUAXTREI REAL ESTATEWOLF THEISS