KB Pojišťovna získala v životním pojištění titul Pojišťovna roku i v několika předchozích letech. Prvenství v této kategorii si odnesla za dobu této soutěže dokonce pětkrát a v ostatních letech se vždy pohybovala v první trojce. Stejně tak opakovaně stála na stupních vítězů jako Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna.
„Ocenění si velmi vážíme zejména proto, že soutěž Nejlepší pojišťovna je na našem trhu naprosto jedinečná. O vítezství totiž nerozhoduje hlasování veřejnosti ani porota, ale několik desítek statistických údajů, které hodnotí jak nabídku a úroveň služeb, tak ekonomické výsledky. Ekonomická stabilita společnosti, i když se to možná na první pohled nezdá, je pro klienta důležitou zárukou. Pouze silný a stabilní partner dokáže dostát svým závazkům,“ uvedl u příležitosti převzetí ceny předseda představenstva a ředitel Gaël Loaëc.
V letošním roce KB Pojišťovna oslavila ještě další významnou událost, kdy počet jejích klientů překročil milionovou hranici.
„Miliontý zákazník je důkazem našeho dlouhodobého úsilí a také potvrzením, že jdeme správnou cestou. Chtěl bych tímto poděkovat všem zaměstnancům, spolupracujícím kolegům a našim obchodním partnerům, bez nichž bychom nemohli být tam, kde jsme dnes. Velké díky patří také našim klientům, protože především pro ně tady jsme,“ dodal generální ředitel Gaël Loaëc.
KB Pojišťovna ještě před létem uvedla na trh nové cestovní pojištění, které nabízí několik novinek, jako je 100% krytí storna zájezdu, pojištění rizikových sportů na vybrané dny a osoby a rozšířené asistenční služby. Nyní připravuje pro klienty Komerční banky speciální pojištění Extra služba Bezpečí, které bude kompenzovat finanční ztrátu v případě zneužití platební karty či internetového bankovnictví, a to včetně phishingu. Zároveň jim poskytne finanční prostředky na zakoupení nových osobních věcí po odcizení či ztrátě platební karty.
KB Pojišťovna je obchodní značka, kterou Komerční pojišťovna, a.s., (poskytovatel produktu) používá k marketingové komunikaci.
Alena Čurgaliová
602 658 938