EN CZ SK

KB PENZIJNÍ SPOLEČNOST UMÍ ROZINVESTOVAT PROSTŘEDKY KLIENTŮ DOPLŇKOVÉHO PENZIJNÍHO SPOŘENÍ

Released: 10. 6. 2021 12:56 KB PENZIJNÍ SPOLEČNOST

KB Penzijní společnost začala používat nový pojem – rozinvestovat. Skrývá v sobě postupné převádění finančních prostředků klienta z konzervativních do dynamických fondů. Proces, při kterém se snižuje riziko nevhodného načasování investic, trvá celkem dva roky. Za tímto účelem také vznikl nový KB Peněžní účastnický fond, který má velmi konzervativní strategii odolnou vůči výkyvům na finančních trzích, a ze kterého postupné rozinvestování probíhá.

S přechodem k jiné penzijní společnosti nebo při vkladu větší částky peněz na spoření na penzi vyvstává otázka, jak se vyhnout riziku špatného načasování. Problém řeší služba postupného rozinvestování, kterou ke konci roku 2020 spustila KB Penzijní společnost. „Pomocí tzv. rozinvestování nabízíme našim klientům možnost časové diverzifikace jejich investic. Řada klientů se obává, že bezprostředně po převodu jejich celoživotních úspor na penzi z jiné penzijní společnosti, z transformovaného fondu či v případě vyšších jednorázových vkladů dojde k poklesu na finančních trzích, a hodnota jejich vložených prostředků se v relativně krátkém čase výrazně sníží. Postupné rozinvestování toto riziko redukuje," uvádí Petr Čermák, vedoucí kontroly investic v KB Penzijní společnosti.

Jak postupné rozinvestování funguje?
Prostředky klienta jsou po převodu vloženy do KB Peněžního účastnického fondu, ze kterého probíhá postupné rozinvestování do dalších fondů podle zvolené strategie. V každém oceňovacím cyklu se v průběhu následujících přibližně dvou let (přesně 104 cyklů) odinvestuje fixní částka, za kterou se nakupují penzijní jednotky cílových účastnických fondů. „Tím se snižuje riziko nevhodného načasování vstupu na finanční trhy," dodává Petr Čermák.

Penzijko z mobilu? Ale jistě!
Sjednat spoření na penzi či spravovat svůj penzijní účet lze u KB Penzijní společnosti pár dotyky na displeji chytrého telefonu. Stačí mít staženou aplikaci mobilního bankovnictví Komerční banky Mobilní banka. Aplikaci může bezplatně využívat každý bez nutnosti mít u Komerční banky účet nebo jakýkoli jiný produkt či službu. Neklienti Komerční banky její aktivaci provedou jednoduše na jakékoliv pobočce KB.

Veronika Benešová
Komunikace KB PS
mobil: +420 725 831 849
vbenesova@kbps.cz

Pavel Zúbek
Komunikace KB
mobil: +420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz

Current Clients
Referential Clients
Crest Praha
Ostrovní 126/30, 110 00 Praha 1
phone: +420 731 613 608
email: zobrazit
ID datové schránky: 2t9dhvu
Crest Ostrava
Tovární 537/8, 709 00 Ostrava–Mariánské Hory
phone: +420 596 620 435 – 6
email: zobrazit
ID datové schránky: tk7wthy
Crest Bratislava
Murgašova 3, 811 04 Bratislava
phone: +421 904 283 825
email: zobrazit
 
We have been a member of the Association
of Public Relations Agencies (APRA)
since 28 June 2005.
We have held the CMS 3 CERTIFICATE
(Consultancy Management Standard)
since 13 December 2007.
Jsme členem celosvětové sítě
PR agentur IPRN od března 2007.
Tuto organizaci reprezentujeme
v České republice a na Slovensku.