Netradiční inspirací bude nepochybně kulinářská přehlídka šéfkuchařů, kteří budou připravovat kromě dezertů i méně obvyklá jídla, samozřejmě s použitím čokolády. Jídla jako je vepřová panenka plněná švestkami a přelitá bylinkovou čokoládou s bramborovými placičkami, flautas s kuřecím masem nebo bramborovo-tvarohové noky v pomerančové čokoládě budou nabídnuty na místě k ochutnání. Další kulinářskou exhibici předvede Ilona Dostálová, autorka kuchařky „Přirozeně bez lepku a bez mléka".

Výstavní část festivalu nabídne kromě bezmála 1 000 obalů čokolád z celého světa, které zapůjčil sběratel Stanislav Kramský, také historické předměty, filmové dokumenty a fotografie vztahující se k výrobě čokolády a také obrazy malované hořkou, bílou a barevnou čokoládou štětcem a špachtlí na plátno, jež pochází z ateliéru umělce Vladimíra Čecha, přezdívaného „český Picasso". Přítomen bude také karikaturista Ellof, který pochází z Pobřeží slonoviny. Malovat bude jak jinak, než s použitím čokolády místo barev.

„Čokoládový festival přilákal loni spoustu zájemců a proto věřím, že i letos si návštěvníci nejenom pochutnají na vynikající čokoládě, ale také se něco nového o této pro mnohé návykové dobrotě dozvědí," říká Martina Tlustá, marketingová koordinátorka Galerie Harfa.

U příležitosti konání Čokoládového festivalu připravily obchody Sweet Story, Fruitisimo, Fann, YOBAR, Oxalis, Tapi Tea, Cafe Aroma, Culinary roma, Grycan, Neoluxor, Sephora, Bon Bon a McDonalds speciální akce pro zákazníky, které mohou využít po celou dobu konání festivalu.

www.galerieharfa.cz


Poznámka pro editory:

Galerie Harfa v pražských Vysočanech o 49 000 m2 obchodních a zábavních ploch na třech podlažích byla otevřena 11. listopadu 2010. Již od počátku svého provozu se profiluje jako obchodní centrum nové generace. Jedním z výjimečných rysů je propojení se sousední O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Ve 160 obchodech Galerie Harfa zákazníci nejen nakoupí, ale také žijí zábavou, sportem a módou. Součástí obchodního centra je také 1 600 míst k bezplatnému parkování. Střecha Galerie Harfa se od 28. dubna 2011 pyšní DinoParkem, který je jediný v Praze a do hlavního města přináší ověřený koncept zábavy a vzdělávání známý z Plzně, Ostravy a Vyškova. Developerem a investorem projektu je C&R Developments, člen skupiny Lighthouse Group. Ten v rámci Galerie Harfa dokončil dvě desetipodlažní věže s 20 500 m2 kancelářských ploch. V následujících letech se multifunkční komplex rozšíří o další kanceláře a hotel s kongresovým centrem. Developer a investor projektu se tak významnou měrou podílí na revitalizaci území bývalého ČKD a budování Nových Vysočan.


Pro více informací kontaktujte:
Crest Communications a.s.
Jana Bakešová
Account Manager
tel.: + 420 222 927 111
gsm : + 420 731 613 604
e-mail: jana.bakesova@crestcom.cz
www.crestcom.cz

Crest Communications a.s.
PhDr. Kamila Čadková
Account Director
tel.: + 420 222 927 111
gsm : + 420 731 613 609
e-mail: kamila.cadkova@crestcom.cz