„Moc si ceníme toho, že si Home Credit vybral naši agenturu. Naším hlavním cílem bude zvýšit vizibilitu značky a upevnit její pozici v čele pomyslného pelotonu poskytovatelů nebankovních úvěrů v oblasti mediální komunikace,“ sdělil v této souvislosti Jaroslav Matyáš, managing partner Crest Communications.
„V Home Creditu věříme, že peníze použité ve správný čas na správnou věc dokážou zlepšit každý lidský příběh. Očekávám, že nám agentura Crest Communications pomůže naši snahu lépe vysvětlit veřejnosti,“ za Home Credit uvedl generální ředitel Luděk Jírů.
PR komunikaci pro Home Credit ČR bude zajišťovat FinTech team Crest Communications pod vedením Account Directorky Petry Kopecké, která má s mediální komunikací finančních témat dlouholeté zkušenosti, především coby bývalá tisková mluvčí Unicredit Bank či Raiffeisenbank. Součástí týmu je i Account Manager Václav Junek, který má zkušenosti s komunikací pro finanční domy jako Komerční Banka, Moneta Money Bank nebo Uniqa pojišťovna, a Tereza Holá, taktéž na pozici Account Managerky, která už v minulosti s Home Credit ČR spolupracovala a v oblasti PR komunikace se pohybuje více než 10 let.
Agentura Crest Communications působí na trhu od roku 2004, kdy ji založil Aleš Langr, který byl rovněž spoluzakladatelem agentury AMI Communications. Crest Communications klientům poskytuje klíčové služby Public Relations. Od roku 2005 je členem Asociace Public Relations Agentur (APRA), v roce 2006 se stala členem celosvětové sítě PR agentur IPRN. Služby Crest Communications jsou certifikovány společností DNV podle standardu CMS3 a sahají od strategického poradenství včetně krizové komunikace přes stálý mediální servis až po řadu konkrétních marketingových aktivit.