„Naším cílem je navazovat a posilovat vztahy s lidmi z celého kraje. Pevně věřím, že všichni, kdo se přijdou k našemu designovému karavanu podívat, budou nadšeni. Kromě zábavy jsme mysleli i na dobré občerstvení, které je šancí, jak se seznámit s našimi vybranými gastro nájemci. Rozdávat se budou párky v rohlíku od Bistra Zlámalíková, čerstvé ovoce z hypermarketu Albert, popcorn Premiere Cinemas, který u nás chystá zbrusu nový multiplex se šesti kinosály, ale také tradiční karlovarské oplatky. Chybět nebude ani dobrá káva, malinovka či prosecco na oslavu nové Varyády," popisuje Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace investora EPG Group.

V období od 19. srpna do 17. září bude navíc každé pondělí a úterý po Karlových Varech chodit tzv. Varyáda Patrola. Tu tvoří hosteska s promotérem, kteří budou lidem rovněž rozdávat radost v podobě malinovky, kávy a především peněžních voucherů, které mají platnost vždy do konce daného týdne. „Celou Roadshow i Varyáda Patrolu jsme pečlivě ladili do posledního detailu, abychom přenesli typickou atmosféru Varyády přímo k lidem. Ti se mohou mimo jiné těšit i na originální oblečení pro hostesky a promotéry, které navrhla módní návrhářka z Karlových Varů tvořící pod uměleckým jménem Debbie Brown," pokračuje Martin Malý.

Nákupní centrum Varyáda prochází rozsáhlou rekonstrukcí a rozšířením od začátku letošního roku s plánovaným termínem dokončení před vánoční sezónou 2025. Návštěvníkům přinese ještě lepší zážitek z nakupování, stejně jako nové obchody a služby. Pronajímatelná plocha centra se zvětší o třetinu, což vytvoří prostor pro více než 100 maloobchodních nájemců, a to včetně provozovatele multikina Premiere Cinemas. Nový food court nabídne pestrou škálu restaurací a kaváren, kde si vybere skutečně každý. Modernizovaný hypermarket Albert mj. počítá se samoobslužnými pokladnami, které zákazníkům zjednoduší a zrychlí nákupy. Ekologická řešení, jako jsou fotovoltaické panely na střeše či nabíjecí stanice pro elektromobily, zvýší udržitelnost centra. Celkově se Varyáda stane atraktivním místem pro nakupování, gurmánské zážitky i filmovou zábavu, čímž potvrdí své postavení vyhledávaného místa v Karlovarském kraji.

Kompletní informace o nové Varyádě, stejně jako detaily o jednotlivých fázích výstavby, jsou k dispozici na webové stránce www.nova.varyada.cz.

O Varyádě:
Nákupní centrum Varyáda je nejnavštěvovanějším nákupním centrem regionu, které letos slaví 19 let své existence. Za tu dobu prošly jeho branami desítky milionů návštěvníků. Na více než 18 000 m2 se nachází téměř 70 obchodů světových módních značek, obchody s kosmetikou, šperky nebo elektronikou, hypermarket Albert či kavárny a kadeřnictví. Budova byla uvedena do provozu v roce 2005 a aktuálně probíhá její modernizace a rozšíření za plného provozu centra. Předpokládaný termín dokončení je před vánoční sezónou 2025. Varyáda patří společně s nákupním centrem Central Most do portfolia investiční společnosti EPG Group.

Pro více informací kontaktujte:

Crest Communications, a.s.
Denisa Kolaříková, Account Manager
+420 731 613 606, denisa.kolarikova@crestcom.cz
Tereza Štosová, Account Executive
+420 778 495 239, tereza.stosova@crestcom.cz

EPG Group
Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace
+420 604 405 625, mmaly@epg-gpi.cz
www.epggroup.cz