„Ocenění Czech Superbrands je pro nás potvrzením toho, že naše úsilí poskytovat klientům ty nejlepší služby a produkty se vyplácí. Je to pro nás velká čest a zároveň závazek do budoucna, abychom i nadále drželi vysoký standard kvality. Zisk tohoto titulu je důkazem, že naše více než 30leté působení na českém trhu je důležité a že jsme pro naše klienty důvěryhodným a spolehlivým partnerem,“ řekl Milan Drdoš, ředitel marketingu a komunikace pojišťovny MetLife.

Superbrands je celosvětově nejuznávanější nezávislou autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Již téměř 25 let vybírá ve více než 90 zemích světa ty nejlepší značky na základě jednotných kritérií. V Česku letos projekt Superbrands vstoupil do svého 12. ročníku a o nejlepších značkách v kategoriích B2C a B2B rozhodovaly dvě nezávislé poroty – Consumer Brand Council a Business Brand Council.

Oceněné značky se vyznačují dobrou pověstí a zákazníci si s nimi spojují důležité hodnoty a mají k nim osobní vztah. Projekt Superbrands pomáhá značkám upevnit jejich prestiž a představuje veřejnosti příběhy jejich úspěchu.

Hodnocení značek v programu Superbrands probíhá ve třech kolech podle různých kritérií. V prvním kole jsou značky nominovány na základě obchodních výsledků, následuje průzkum mezi spotřebiteli a v posledním kole vybere odborná komise ty nejlepší z nejlepších. V Česku je registrováno přes milion značek, ale ocenění Superbrands získá pouze elitní výběr v každém segmentu trhu.