Nejnovější kampaň Komerční banky a Mastercard zaměřená na celosvětový herní fenomén League of Legends navazuje na dvě předchozí úspěšné série platebních karet s motivy videohry. Poprvé ale není na kartě jeden z tzv. championů, ale nehratelná postava – Poro. Hráči mají na výběr i druhou variantu, kterou je design karty s neohroženou Kai’Su. S výběrem motivů pomohly české legendy hráčské „lolkové“ komunity Freeze, Herdyn a Charmie, kteří jsou zároveň tvářemi celé kampaně.

„Esport představuje nezanedbatelný segment trhu, který se každým rokem zvětšuje. V současné chvíli lze za hráče videoher v nejširším slova smyslu považovat dva miliony lidí v ČR, mezi které se ve svém volném času také nezdráhám zařadit. V KB tuto komunitu bereme vážně – jako jediná banka v České republice nabízíme klientům novou limitovanou edici dvou karetních designů League of Legends. Nová éra KB je koneckonců i o tom, aby ´bankování´ byla zábava a klient se v bankovním prostředí cítil uvolněně,“ říká Jitka Haubová, členka představenstva KB odpovídající za agendu udržitelnosti.

„Společnost Mastercard v oblasti esportu působí dlouhodobě a díky globálnímu partnerství s Riot Games přináší českým fanouškům unikátní zážitky. Naše esportová komunita stále roste, je velmi inovativní a moderní způsoby placení jsou pro ni už zcela přirozené. Jsme přesvědčení, že i nové designy karet s motivy League of Legends si mezi hráči získají příznivce,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Součástí kampaně je navíc světově unikátní prototyp "živého" Pora, kterého vyrobili čeští tvůrci filmových rekvizit spolu s kreativní agenturou Good Game. Poprvé v historii tak budou moci hráči svou oblíbenou herní postavu ovládat jako robota v reálném světě.

Tomáš Zavoral

tomas_zavoral@kb.cz

731 493 296

Šárka Nevoralová

sarka_nevoralova@kb.cz

734 236 325

Michal Teubner

michal_teubner@kb.cz

606 653 219