Miliontý zákazník je hmatatelným důkazem našeho dlouhodobého úsilí a odhodlání i potvrzením správně nastavené strategie jak z pohledu nabídky klientům, tak vztahů ve Skupině KB a u externích partnerů. Jsem pyšný na to, že se i přes náročné období posledních dvou let KB Pojišťovně dařilo a daří. Jen za první pololetí letošního roku pojišťovna zaznamenala čistý zisk ve výši 176 milionů Kč (podle českých účetních standardů). Velmi úspěšné bylo naše rizikové životní pojištění, jehož nárůst hrubého předepsaného pojistného oproti stejnému období loňského roku činil 15 % a také neživotní pojištění, které zaznamenalo nárůst pojistného dokonce o 20 %,“ uvedl generální ředitel Gaël Loaëc.


Z aktuálního milionu klientů má 61 % sjednáno neživotní pojištění,15 % životní pojištění, 4 % investiční životní pojištění a zbylých 20 % klientů má kombinaci více produktů. Nejdéle trvající smlouvou životního pojištění je kapitálové životní pojištění s prémií, které jeho majitel uzavřel již před 26 lety. Nejstarší aktivní neživotní smlouva vznikla v roce 2004 k platební kartě.


KB Pojišťovna připravila u příležitosti miliontého klienta soutěž „Co je pro vás milionový zážitek“, která odstartovala v pátek, 15. září a potrvá do 30. září 2023 na Facebookových stránkách pojišťovny a hlavní výhrou pro vylosované výherce je 5 poukazů na zážitky v hodnotě 10 000 Kč. Pravidla soutěže naleznete ZDE.


Milionový zážitek může být vše, co je mimořádně vzrušující, jedinečné a nezapomenutelné. Může to být cesta kolem světa, setkání s oblíbenou celebritou, získání práce snů nebo něco tak „obyčejného“, jako je čas strávený s dětmi nebo přáteli. Pro účast v soutěži stačí, když účastníci popíšou v komentářích pod soutěžním příspěvkem svoji představu o „milionovém zážitku“ pomocí emotikonů,“ představuje soutěž specialistka marketingové komunikace KB Pojišťovny Alena Čurgaliová.


Rostoucí počet klientů KB Pojišťovny je nejen velkou radostí, ale obrovským závazkem. „Milion klientů si nás vybralo a spoléhá na nás. Proto jim musíme nabídnout ty nejlepší produkty a profesionální služby, postarat se o ně, když to potřebují a být jim oporou v nesnázích, které život přináší,“ dodal generální ředitel Gaël Loaëc s tím, že KB Pojišťovna plánuje i nadále rozšiřovat svoji nabídku produktů a služeb.

Letos před létem uvedla na trh nové cestovní pojištění, které nabízí několik novinek, jako je 100% krytí storna zájezdu, pojištění rizikových sportů na vybrané dny a osoby, auto asistenci, leteckou asistenci a další. Na podzim připravuje pro klienty Komerční banky inovované pojištění k platebním kartám, které bude mimo stávajícího pojištění pro případ zneužití karty v případě ztráty nebo krádeže obsahovat také pojištění zneužití přístupových údajů do internetového bankovnictví nebo údajů platební karty.


Šárka Nevoralová
sarka_nevoralova@kb.cz
734 236 325

Alena Čurgaliová
curgaliova@komercpoj.cz
602 658 938