„Obliba pivních speciálů Master polotmavý a Master tmavý výrazně stoupla. Proto jsme se rozhodli, že do Tajemného servírovacího rituálu piva Master zasvětíme více „Mistrů," kteří by umocnili prožitek z kvality čepování piva," uvádí starší obchodní sládek Plzeňského Prazdroje - Ing. Václav Berka.
Na setkání všech nově nominovaných provozoven, kde se pivní speciály Master čepují, byli jejich majitelé odborně zaškoleni „duchovním otcem" rituálu Master - panem Ing. Václavem Berkou. Každý z nich si samostatně vyzkoušel, jak kvalitně čepovat pivo. Všichni zúčastnění tak díky Tajemnému servírovacímu rituálu vytvořili hustou pivní pěnu, jejíž vznik doprovázela příjemná sladová a karamelová vůně. Zároveň každý ochutnal vychlazené pivo plné příjemné chuti s teplejší pěnou.
Po úspěšném absolvování mistrovského servírovacího rituálu piva Master majitelé provozoven obdrželi Master servírovací sady a certifikáty, které je opravňují k provozování Tajemného rituálu. Doposud se jednalo o 13 provozoven, ke kterým na základě školení ve Velkých Popovicích přibylo nových 48 členů.
Seznam restaurací, ve kterých se pivo Master podává servírovacím rituálem, naleznou milovníci dobrého piva na aktualizovaných stránkách www.pivomaster.cz, kde si ve vyhledavači mohou najít nejbližší provozovnu, ve které je pivo Master k dostání .
Tvorba pivního květu za pomoci Tajemného servírovacího rituálu
Pro tvorbu pivního květu v průběhu rituálu se využívá lavinového účinku docíleného excitací molekul oxidu uhličitého předáním tepelné energie z rozžhaveného tělíska vyrobeného z potravinářské oceli. Kromě fascinující podívané je evidentní, že molekuly CO2 jsou generované jen z pod hladiny piva a do bublinek pěny se proto nestrhávají molekuly vzduchu, ale pouze samotný oxid uhličitý, který naopak účinně brání styku piva s okolním vzduchem. Odměnou je sametově krémová pěna a nádherná vůně pivní speciality Master.
Pivní delikatesa Master je distribuovaná do vybraných restaurací v České republice v sudech o objemu 15 litrů a je čepována do speciálních 0,4 l sklenic na stopce.
Název značky Master v sobě obsahuje tajemný moment historie i mistrovství plzeňských sládků. Během vývoje nového produktu se navíc ukázala velmi pravděpodobná možnost exportu nového piva do zahraničí za podpory mateřské společnosti SABMiller. Proto byl nakonec název Master zvolen pro obě varianty, polotmavou i tmavou, protože je snadno vyslovitelný ve většině jazyků. Inspirací pro výsledný produkt Master bylo bádání v historické pivovarské literatuře, především v textu knihy Tadeáše Hájka z Hájku Staré památky pivovarství českého aneb O pivě a jeho výrobě, povaze, silách a vlastnostech z roku 1585. Velmi působivě je v něm na různých místech popsáno tmavé pivo výrazné lahodné hořké chuti, která se snoubí s karamelovou sladkostí a od jiných piv se odlišuje. Především zmínka o výrazné hořkosti tmavého piva byla inspirací plzeňským sládkům pro odlišení obou výrobků od konkurence.
Pro více informací kontaktujte:
Crest Communications a.s.
Kateřina Řeháková
Account Director
tel.: + 420 222 927 114
e-mail: katerina.rehakova@crestcom.cz
Crest Communications a.s.
Tereza Šašková
Account Manager
tel.: + 420 222 927 109
gsm : + 420 731 613 623
e-mail: tereza.saskova@crestcom.cz