„Limitovaná Art.edice lahví, kterou ve spolupráci se značkou vytvořili dva mladí umělci, nahradila v celé retailové síti obvyklé lahve Becherovky Lemond. Lahve z Art.edice jsou do vyprodání vystaveny standardně v regále a na druhotných umístěních", říká manažerka značky Becherovka Lemond Martina Macková.
Již desátý ročník soutěže Duhový paprsek hodnotí nejlepší projekty z oblasti signmakingu, výroby reklamy, indoorové reklamy a outdoorové reklamy, které byly v roce 2012 realizovány na českém a slovenském trhu. Výsledky soutěže byly vyhlášeny 15. května na veletrhu Reklama - Polygraf 2013 na výstavišti PVA Expo Praha - Letňany. Organizátorem soutěže je společnost M.I.P Group.
Becherovka Lemond byla uvedena na trh po 201 letech od vzniku Becherovky Original a je teprve druhým likérem v historii, který nese název Becherovka. Řadí se do kategorie hořko-bylinných likérů a je 100% přírodním produktem. Charakteristická je pro ni citrusová vůně a chuť. Becherovka Lemond je jemná, lahodná, s příjemným dozníváním a 20 % alkoholu. Stejně jako Becherovka Original se i Becherovka Lemond vyrábí na jednom jediném místě, a to v Karlových Varech, a také její receptura je tajná.
Pro více informací kontaktujte:
Crest Communications Ostrava s.r.o.
Ing. Lukáš Klapil
Assistant
tel.: +420 596620435-7
e-mail: klapil@crestmorava.cz
www.crestcom.cz