CREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 16.01.2025
Investiční skupina Jet Investment, která se specializuje na private equity, venture capital a real estate ve střední Evropě, si ve výběrovém řízení na PR agenturu vybrala Crest Communications. Agentura bude zajišťovat komplexní mediální komunikaci včetně vztahů s médii a strategického poradenství. Spolupráce byla zahájena v lednu 2025.
Zobrazit celou zprávuCREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 29.07.2024
29. července 2024 - Finanční společnost Home Credit ČR, zaměřená na nebankovní půjčky, si ve výběrovém řízení na PR agenturu vybrala Crest Communications. Kromě produktových témat bude komunikace akcentovat i témata spojená s finanční gramotností, digitalizací, ESG a HR. Spolupráce Home Credit ČR a Crest Communications začne od srpna 2024.
Zobrazit celou zprávuCREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 25.05.2018
Ve společnosti Crest Communications Ostrava s. r. o. si uvědomujeme důležitost ochrany osobních údajů, proto jí věnujeme náležitou pozornost. Po nezbytném vymezení základních pojmů se tak v následujícím dokumentu dočtete, jakým způsobem jsou u nás osobní údaje chráněny a uchovávány.
Zobrazit celou zprávuCREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 11.05.2018
Ve společnosti Crest Communications,a.s. si uvědomujeme důležitost ochrany osobních údajů, proto jí věnujeme náležitou pozornost. Po nezbytném vymezení základních pojmů se tak v následujícím dokumentu dočtete, jakým způsobem jsou u nás osobní údaje chráněny a uchovávány.
Zobrazit celou zprávuCREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 19.04.2018
„Naše“ PR síť IPRN uskutečnila v roce 2018 průzkum o významu blogerů a on-line influencerů v PR kampaních. Souhrnné závěry zpracované studie zveřejnila i česká marketingová média.
Zobrazit celou zprávuCREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 09.04.2018
Praha 9. dubna (Crest Communications) – Online influencers mají významný vliv na vnímání značky, její interakci se zákazníkem a nakupování ze strany spotřebitele. Síť PR organizací International Public Relations Network (IPRN) v nedávné době provedla výzkum mezi svými členy s cílem odhalit, jakým způsobem mohou značky využívat svých vztahů s blogery a influencery po celém světě. Na základě zkoumání zdrojů z devíti zemí si IPRN vytvořil náhled v několika oblastech, které rozhodují o celkovém úspěchu ve světě influencers marketingu. Jedna věc je jistá. Tradiční PR už dnes nestačí. Za posledních několik let se objem influencer marketingu několikanásobně zvětšil. Přičemž se očekává, že do roku 2020 vzroste na neuvěřitelných 10 miliard dolarů. S blogery a influencery se musí počítat v PR plánech po celém světě.
Zobrazit celou zprávuCREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 19.03.2018
Praha, 19. března 2018 – Agentura Crest Communications se do projektu „Ukliďme svět, ukliďme Česko“ zapojí v hlavní úklidový den, který letos připadá na 7. dubna.
Zobrazit celou zprávuCREST COMMUNICATIONS
Vydáno dne: 12.07.2017
Takto vypadá tým Crest Communications
Zobrazit celou zprávu