Zmíněné dvě Superstředy jsou zároveň posledními v tomto roce a outlet během nich již tradičně očekává až dvojnásobný počet nakupujících. „Naši zákazníci vědí, že vyrazit k nám na nákupy v průběhu konání Superstřed je velice výhodné. Kromě tradiční 30% slevy totiž právě v tyto dny garantujeme u více než třech desítek značek ještě dodatečnou slevu či množstevní akci," vysvětlila koncept Superstřed Hana Zielinová, marketing a tenant manažerka centra.
Zákazníci mohou očekávat ve většině obchodů Outlet Arena Moravia slevy navíc na celý či vybraný sortiment, množstevní slevy a mnoho dalšího. Zapojené obchody a zboží na stojanech bude přehledně označeno nálepkou Superstředa, takže je zákazníci snadno rozpoznají. Mezi obchody, které se těchto Superstřed účastní, patří oblíbené značky jako Adidas, Alpine Pro, Calzedonia, Fade (se žádanými značkami Calvin Klein a Guess), Fann Parfumerie, Klenoty Aurum, Sam 73 nebo s.Oliver a další.
Letošní Superstředy v září jsou zároveň posledními v tomto roce. „Vedle stylového oblečení a sezónního zboží známých značek se do Superstřed proto zapojily také obchody, ve kterých naši zákazníci seženou i dárky pro své blízké pod vánoční stromeček - jako například šperky, hodinky nebo luxusní parfémy," upřesnila Zielinová. Dodala, že v nadcházejícím roce plánuje outlet podpořit tento koncept výjimečných prodejních dní a zařadit je na harmonogram aktivit outletu častěji. „Z nákupního chování našich zákazníků je patrné, že Superstředy u nich bodují. Chceme jim vyhovět, proto zvažujeme v příštím roce jejich četnější organizaci," doplnila závěrem Zielinová.