OLOMOUCKÝM TVARŮŽKŮM POMÁHAJÍ "VYZRÁLÉ" PERSONÁLNÍ POSILY

Publikované dňa: 6. 5. 2024 9:58 OLOMOUCKÉ TVARŮŽKY

Ve společnosti A. W., výrobci tvarůžků pod značkou Olomoucké tvarůžky, již funguje naplno klíčový tým manažerských posil. Generálního ředitele Michala Pavelku doplnil na podzim 2023 vedoucí kvality Rastislav Mikuška a začátkem roku 2024 pak Leoš Kalandra jako vedoucí obchodu a marketingu. Všichni zkušení manažeři tak mají za sebou první společný kvartál.

Řízení společnosti A. W., která vyrábí a dodává na trh jediný původně český zrající sýr Olomoucké tvarůžky, má od podzimu 2022 na starosti Ing. Michal Pavelka (46 let). Za sebou má více než 20leté zkušenosti na manažerských pozicích v potravinářské branži. Současný generální ředitel společnosti A. W., se sídlem a výrobním závodem v Lošticích u Olomouce, dříve působil ve společnostech Eurest, TRUMF International nebo Palírna u zeleného stromu. Michal Pavelka vystudoval obor marketing, ekonomika a management na Univerzitě Tomáš Bati ve Zlíně. Hovoří anglicky a německy a mezi jeho zájmy patří sport, hudba, cestování a seberozvoj.

„Poptávka po Olomouckých tvarůžcích převyšuje naše současné výrobní kapacity. Strategickou investicí, kterou v současné době připravujeme, je vybudování nových výrobních prostor. Umožní nám to do budoucna navýšit výrobní kapacity o přibližně 70 % s rezervou na další případné rozšíření,“ uvádí Michal Pavelka, generální ředitel a CEO společnosti A. W., výrobce tvarůžků pod značkou Olomoucké tvarůžky.

Dohled nad kvalitou sýru, jehož historie se traduje až do 15. století, převzal od podzimu 2023 nový vedoucí kvality Ing. Rastislav Mikuška, Ph.D. (48 let). Po ukončení vysokoškolského a postgraduálního vzdělání (Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre) působiloblasti potravinářství více než 20 let. Začínal pracovat v úseku výroby a postupně přešel k řízení kvality. Pracoval v potravinářských provozech společností HYZA, Ilavský spol s.r.o. nebo Berto spol s.r.o. Hovoří anglicky a rusky a ve svém volném čase se věnuje zejména cestování a turistice, poznávání nových míst a lidí.

Našim cílem je dodávat Olomoucké tvarůžky jejich konzumentům i zpracovatelům vždy v perfektní kondici a optimální fázi zralosti. Je to závazek, který výrobu tohoto unikátního zrajícího sýra provází již téměř 150 let. Proto je pro mě velkou ctí, že můžu být u toho a hlídat kvalitu této gastronomické legendy,“ říká Rastislav Mikuška, vedoucí kvality společnosti A. W., výrobce tvarůžků pod značkou Olomoucké tvarůžky.

Vedoucím obchodu a marketingu Olomouckých tvarůžků, které mohou od roku 2010 využívat chráněné označení původu, je od ledna 2024 Ing. Leoš Kalandra, MBA (47 let). Na vedoucích pozicích v marketingu a obchodu ve společnostech BGS LEVI Czech, TRUMF International nebo EMOS strávil přes 20 let. Leoš Kalandra absolvoval management výrobních systémů na Vysokém učení technickém v Brně a strategický management na Cambridge Business School. Hovoří anglicky a rusky a ve svém volném čase se věnuje zejména turistice a rodině.

„Chceme stále víc oslovovat mladou spotřebitelskou generaci, kterou můžeme zaujmout například netradičnímu úpravami tvarůžků nebo důrazem na výživové a fitness benefity jejich konzumace. Našim cílem je i postupné rozšiřování sítě vlastních prodejen, které slouží jako „výkladní skříň“ našeho sortimentu a nabízí zákazníkům nejen celý bohatý sortiment Olomouckých tvarůžků, ale i další pochutiny z nich vyrobené,“ říká Leoš Kalandra, vedoucí obchodu a marketingu společnosti A. W., výrobce tvarůžků pod značkou Olomoucké tvarůžky.

Súčasní klienti
Referenční klienti