PLANRADAR ČR

resources/f/klienti/182/logo/planradar_logo_cmyk_colour.jpg

http://www.planradar.com/cs/

PlanRadar je oceňovaná digitální platforma na bázi SaaS (z anglického “Software as a Service”) pro dokumentaci, komunikaci a reporting během výstavby a správy nemovitostí. Platforma funguje po celém světě, v současnosti na více než 75 trzích. PlanRadar zjednodušuje každodenní procesy a komunikaci v uživatelsky přátelské digitální platformě, která propojuje všechny zúčastněné strany na projektu a poskytuje přístup k relevantním informacím v reálném čase. Zákazníkům umožňuje pracovat efektivněji a dosahovat vyšší kvality i transparentnosti. Platforma je přínosná pro každého člověka zapojeného na projektu, od stavbyvedoucích přes architekty a projektové manažery až po vlastníky. Navíc je vhodná pro společnosti různého typu zaměření i velikosti. V současnosti PlanRadar používá více než 170 000 profesionálů ke sledování, sdílení a řešení problémů, ať už přímo na místě anebo připojením na dálku. Aktuálně je k dispozici ve více než 25 jazycích a lze jej používat na všech zařízeních iOS, Windows a Android. Společnost PlanRadar se sídlem ve Vídni v Rakousku má 13 poboček po celém světě.

Tlačové správy

Publikované dňa: 16. 8. 2022 13:46 PLANRADAR ČR

Společnost PlanRadar se svou komplexní platformou pro digitalizaci procesů během výstavby a správy nemovitostí (tzv. PropTech řešení z anglických slov property a technology) významně expanduje. Za posledního půl roku společnost zaznamenala meziroční nárůst příjmů o 300 % a současně ve stejném období zdvojnásobila počet zaměstnanců z 200 na 400. Aktuálně její inovativní řešení využívá na 120 000 realitních profesionálů napříč různými trhy a profesemi úzce spjatými se stavebnictvím. Ať už se jedná o investory a developery, architekty nebo projektové manažery, stavbyvedoucí či správce budov, dohromady jde o zákazníky ve více než 65 zemích světa včetně České republiky.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 7. 7. 2022 9:58 PLANRADAR ČR

PlanRadar, jedna z předních evropských platforem pro digitalizaci ve stavebnictví, kterou v České republice již využívají například stavební společnosti BAK, Metrostav a Imos Brno, specialista na projektové řízení a technický dozor staveb Unitrex Management či firmy zajišťující údržbu a správu nemovitostí jako Awigo nebo Trade Centre Praha, uvedla na trh speciální nástroj zaměřený na plánování. Ten je navržen tak, aby usnadnil výstavbu budov a následně i jejich údržbu a správu. Novinka především usnadní dohled nad všemi úkoly a pomůže s dodržováním stanovených termínů.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 20. 6. 2022 10:16 PLANRADAR ČR

Když se řekne facility manažer, mnoho lidí pravděpodobně usoudí, že se jedná o poněkud nadsazené označení pro vedoucího správy a údržby budovy. Tento názor je však velmi zjednodušený. Současný Facility Management (FM) se totiž musí přizpůsobovat vysokým nárokům moderních budov i rostoucím potřebám klientů. Tím rozšiřuje svou působnost do mnoha dalších oblastí, které pokrývají jak očekávanou správu prostor a navazující infrastruktury, tak péči o zdraví a bezpečnost, ICT či logistiku, administrativu a mnoho dalšího. Jinými slovy – jednalo se právě o FM profesionály, kteří se za poslední dva turbulentní roky covidové pandemie starali třeba o rekonfiguraci kanceláří, instalaci plexisklových zástěn na pokladnách v supermarketech či reorganizaci skladů a továren, aby tam zaměstnanci mohli bezpečně pracovat. S rostoucí odpovědností stoupá i tlak na efektivitu FM práce. Zde může pomoci digitalizace procesů a specializovaná platforma jako užitečný nástroj pro podporu Facility Managementu.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 19. 5. 2022 13:18 PLANRADAR ČR

Role stavbyvedoucího je klíčová při realizaci každé stavby – ať už jde o projekt menší či rozsáhlý, o segment bydlení, kanceláří, obchodů nebo infrastruktury. Zodpovídá za realizaci projektu a za celkový postup výstavby, což není vůbec snadný úkol. V praxi to znamená, že koordinuje všechny zúčastněné, dohlíží na staveništi a stará se o bezpečnost. Zároveň musí splnit všechny podmínky, co se týče kvality a standardů stavby, a také dodržet řádné termíny, to vše v rámci stanoveného rozpočtu. Dnes je kvůli aktuálním potížím na realitním trhu (rostoucí ceny materiálů a energií, nedostatek pracovních sil aj.) více než kdy jindy potřeba, aby profese jako je stavbyvedoucí mohly fungovat co nejefektivněji. K tomu může výrazně přispět širší využívání digitálních technologií, umožňujících větší flexibilitu, snadnější i rychlejší průběh výstavby. A v konečném důsledku zejména vyšší kvalitu provedení.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 20. 4. 2022 9:44 PLANRADAR ČR

Nedostatek pracovních sil je dlouhodobým problémem českého stavebnictví, ovšem v posledních měsících se k němu přidal také dramatický růst cen a zpoždění dodávek stavebních materiálů. To potvrzuje i aktuální průzkum ČSÚ, ve kterém 31 % podnikatelů uvedlo jako hlavní bariéru růstu stavební produkce chybějící zaměstnance a dalších 20 % (tj. nejvíce v historii zjišťování) nedostatek materiálu či zařízení. K tomu přidejme ceny materiálových vstupů, jejichž index vloni meziročně vzrostl o 10,9 %, ale reálně některé komodity dosáhly i dvojnásobku své ceny před pandemií. Jedná se tak o skutečně nelehkou situaci, s níž se stavební a developerské společnosti musejí denně potýkat. Hrozí zpožďování výstavby oproti původním plánům a současně vyšší investice do projektů. Naneštěstí problémy (nejen) českého stavebnictví neodezní během několika dní či týdnů. Jak tedy z této složité situace ven? Naučit se s dostupnými zdroji pracovat šetrně a efektivně pomocí moderních technologií zaměřených na výstavbu a správu nemovitostí.

Zobraziť celú správu

Prílohy
PLANRADAR ČR

Súčasní klienti
Referenční klienti