CREST COMMUNICATIONS

resources/f/klienti/12/logo/logo-crest.jpg

http://www.crestcom.cz

Společnost Crest Communications a.s., založená v polovině roku 2004, poskytuje komplexní služby Public Relations zahrnující mediální poradenství, krizovou komunikaci i řízení a organizaci dalších PR programů. V lednu 2005 nastoupil do agentury tým zkušených PR konzultantů, který pod vedením Aleše Langra v oboru pracoval již od druhé poloviny devadesátých let. V červnu téhož roku se Crest Communications stal členem české asociace APRA a v srpnu roku 2006 členem celosvětové sítě PR agentur IPRN (www.iprn.com). V současnosti pracuje v agentuře 21 stálých zaměstnanců a několik externích spolupracovníků.

Sesterská společnost Crest Communications Ostrava s.r.o. vznikla již v roce 1997. Crest Communications využívá výhod lokálního potenciálu obou společností pro zlepšení služeb svým klientům na celém území České republiky. V ostravské společnosti pracuje osmičlenný tým poskytující komplexní služby Public Relations. Svými výkony i kvalitou poskytovaných služeb patří k největším na Moravě. Ředitelem společnosti je od jejího vzniku Jaromír Krišica, který také externě vyučoval problematiku PR na Ostravské Univerzitě a je členem Tématické expertní skupiny Image a identita v rámci zpracování Strategie rozvoje Moravskoslezského kraje 2009-2016. Crest Ostrava je členem Stavebního klastru a Sdružení pro rozvoj Moravskoslezského kraje.

Tlačové správy

Publikované dňa: 9. 4. 2018 11:56 CREST COMMUNICATIONS

Praha 9. dubna (Crest Communications) – Online influencers mají významný vliv na vnímání značky, její interakci se zákazníkem a nakupování ze strany spotřebitele. Síť PR organizací International Public Relations Network (IPRN) v nedávné době provedla výzkum mezi svými členy s cílem odhalit, jakým způsobem mohou značky využívat svých vztahů s blogery a influencery po celém světě. Na základě zkoumání zdrojů z devíti zemí si IPRN vytvořil náhled v několika oblastech, které rozhodují o celkovém úspěchu ve světě influencers marketingu. Jedna věc je jistá. Tradiční PR už dnes nestačí. Za posledních několik let se objem influencer marketingu několikanásobně zvětšil. Přičemž se očekává, že do roku 2020 vzroste na neuvěřitelných 10 miliard dolarů. S blogery a influencery se musí počítat v PR plánech po celém světě.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 19. 3. 2018 12:47 CREST COMMUNICATIONS

Praha, 19. března 2018 – Agentura Crest Communications se do projektu „Ukliďme svět, ukliďme Česko“ zapojí v hlavní úklidový den, který letos připadá na 7. dubna.

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 12. 7. 2017 11:21 CREST COMMUNICATIONS

Takto vypadá tým Crest Communications

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 2. 12. 2016 12:30 CREST COMMUNICATIONS

Pro klienta VÍTKOVICE STEEL jsme organizovali akci „Dobročinné vánoce ve Steelu".

Zobraziť celú správu
Publikované dňa: 8. 4. 2016 13:00 CREST COMMUNICATIONS

Od 1. dubna 2016 poskytujeme PR služby pro Českou radu pro šetrné budovy (CZGBC). Naším úkolem bude zejména šíření osvěty v oblasti šetrného stavebnictví, aby se výstavba zelených budov stala v České republice stejným standardem, jako je tomu ve vyspělých zemích západní Evropy.

Zobraziť celú správu
Súčasní klienti
Referenční klienti