Z pohledu komunikace zde šlo o originální kreativní pojetí vycházející z legendy o historických kořenech receptury tohoto piva. Z hlediska ekonomických výsledků bylo pro porotu klíčové, že prodejní výsledky i rychlost budování distribuční sítě naplnily (v některých ohledech i překročily) klientem plánovaná čísla.
Vítězem soutěže v kategorii Corporate Social Responsibility se stala španělská agentura C&IC za komunikaci ekologické výstavby nového univerzitního a technologického města v provincii Castile a Leon. Zvláštní cenu poroty získala americká agentura PrX z kalifornského San José. Tato agentura prezentovala PR projekt oslav 75. výročí založení maloobchodního řetězce OSH (Orchard Supply Hardware) spojených se sponzorským programem pro základní a střední školy v celé Kalifornii.
Agentura Crest Communications je členem sítě IPRN od roku 2006, soutěže o Ellis Kopel Project of the Year se účastnila letos poprvé.IPRN je celosvětová síť Public Relations agentur a PR konzultantů založená v roce 1995. Působí na pěti kontinentech, je tvořena celkem 43 členským agenturami z 30 zemí. Generální sekretariát sídlí v Londýně (Jonathan Choat, Nexus PR). Členové této sítě jsou uznávanými profesionály v oblasti komunikace s dlouholetými zkušenostmi a znalostmi o oboru PR ve svých zemích (více na www.iprn.com).
Pro více informací kontaktujte:
Crest Communications, a.s.
RNDr. Aleš Langr
Managing Director
Tel.: + 420 222 927 101
e-mail: ales.langr@crestcom.cz