Nový název Huisman Czech Republic včetně nového loga v plné míře odráží principy pojmenování lokací, odpovídá globálnímu standardu v rámci nadnárodní skupiny Huisman a lépe vystihuje místní geografickou identitu sviadnovského závodu. „Špičkové produkty a služby dodáváme zákazníkům do celého světa již přes 25 let. Změna názvu a loga ještě více zdůrazní silnou pozici na českém trhu a vystihne naši místní příslušnost," uvádí Karel Pavlíček, Managing Director ze závodu Huisman Czech Republic.
Český Huisman navrhuje a vyrábí komplexní zařízení s vysokou přidanou hodnotou a je tak spolehlivým a žádaným partnerem pro přední světové firmy z námořního, energetického nebo zábavního průmyslu. „Letošní výrobní kapacity budeme mít využity nad rámec dřívějších odhadů a stejný trend vysoké naplněnosti výrobních kapacit očekáváme také v roce 2024. V rámci strategie budeme zvyšovat podíl zakázek, které budou kompletně realizované v České republice, tedy od návrhu řešení až po realizaci u zákazníka. Rovněž plánujeme rozšířit naše produktové portfolio o standardizované sériově vyráběné typy jeřábů," představuje plány Karel Pavlíček.
Huisman, který působí v České republice od roku 1997, zaměstnává ve Sviadnově 400 lidí a z toho 90 jich pracuje v konstrukčním a vývojovém centru, kde se podílejí na vývoji nových zařízení nejen pro český závod, ale pro celou nadnárodní skupinu Huisman. Čeští konstruktéři a strojaři tak například stáli za vývojem a výrobou mobilní vrtné soupravy LOC 400 včetně simulátoru pro zaškolování vrtařů nebo se podíleli na výrobě největšího námořního jeřábu na světě s nosností 10 000 tun.