Modrá pyramida se tak připojuje k trendu digitalizace služeb, protože klienti chtějí stále více úkonů vyřešit on-line. Teď si tímto způsobem sjednají i Rychloúvěr. V aplikaci MP Home najdou klienti tuto novinku od 25. října 2021. „Aplikaci MP Home používá po dvou letech od spuštění už 80 000 klientů. Neustále ji vylepšujeme a naše služby digitalizujeme. Mám velkou radost, že našim klientům můžeme nabídnout možnost sjednat Rychloúvěr čistě on-line v naší aplikaci bez nutnosti návštěvy poradenského místa," říká Jan Čeřovský, manažer digitálních služeb.
Od kalkulačky po podpis smlouvy
Celý proces začíná vyplněním několika údajů v on-line kalkulačce. Klient zadá, kolik si chce půjčit a na jak dlouho. Následuje kontrola údajů, potom klient vyplní podrobnosti k financované nemovitosti a další informace k poskytnutí úvěru. „Po odeslání všech dat ze strany klienta, žádost obratem automaticky vyhodnotíme a uděláme klientovi nejlepší nabídku. Ta může být vyšší, než o kolik klient původně žádal. Vyhodnocujeme totiž nejen aktuální příjmy a informace o nemovitosti, ale také celou vzájemnou dosavadní zkušenost," doplňuje Jan Čeřovský. Pokud nabídka odpovídá klientovým představám, je možné přejít rovnou na podpis smlouvy. Protože mobilní aplikace MP Home nabízí také on-line čerpání úvěru, může klient po splnění podmínek úvěr hned čerpat.