Duchovním otcem a producentem projektu Dvanácti odvážných je společnost Vodafone (dříve Oskar), který projekt odstartoval s cílem oslovit skupinu malých a středních podnikatelů a komunikovat značku Vodafone jako relevantního mobilního operátora pro SME. Šlo o dokumentární televizní seriál, který od roku 2004 představuje originální, úspěšné a hlavně odvážné české podnikatele formou dokumentárních portrétů. Odvážní malí a střední podnikatelé jsou cílovou skupinou, pro kterou Vodafone připravuje na míru šité produkty a služby. Dvanáctku podnikatelů vybírá porota (Vodafone, zákazníci, novináři) z nominací došlých v rámci externího (veřejnost a zákazníci) a interního (zaměstnanci Vodafonu) nominačního procesu. Dokumentární portréty jednotlivých podnikatelů natáčí filmová a televizní společnost Febio Fera Feniče za dramaturgické a produkční supervize Vodafone, seriál vysílala TV Prima.


Komunikací projektu v regionálních médiích byla pověřena agentura Crest Communications Ostrava, pražský region a lifestylová média měla na starosti kancelář v Praze. Regionální PR specificky mířilo zejména do těch regionů, ve kterých „odvážní podnikatelé" působili. Tím byla ovšem de facto pokryta celá republika. Součástí těchto regionálních Media Relations byly zejména „na míru šité" tiskové informace (popisované příběhy vždy odpovídaly typu média) a speciální lifestylová PR kampaň. Výsledkem bylo celkem 112 mediálních výstupů v regionálních i celostátních médiích.

Pro více informací kontaktujte:

Crest Communications a.s.
Tomáš Hečko
Account Director
Tel.: + 420 222 927 114
e-mail: tomas.hecko@crestcom.cz