Hlavními postavami spotů jsou opět klienti Home Creditu, kteří v nových příbězích získávají nového průvodce – postavu jménem Homie. Tento abstraktní maskot s velkou bílou sférickou hlavou a roztomilým obličejem se stává přítelem a pomocníkem hrdinů kampaně. „Homie je symbolem lehkosti a optimismu ve světě financí,“ vysvětluje Jan Vašíček z marketingového oddělení Home Creditu. „Chceme jeho prostřednictvím ukázat, že správa financí s Home Creditem může být snadná a zábavná.“

Nový komunikační koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Werk Camp a produkční společností Parlay Shop. Tři pilotní spoty byly natočeny v různých délkách – 30, 15 a 6 sekund – a jsou adaptovány jak pro český, tak slovenský trh. Kromě televize bude kampaň rozšířena i do digitálního prostředí a offline komunikace.

První fáze kampaně se zaměřuje na vlajkový produkt Home Creditu Flexibilní půjčku, který vyniká možností přizpůsobit splátky aktuálním potřebám zákazníků. Kampaň cílí nejen na běžné spotřebitele, ale také na živnostníky a nově i na firmy. „V dnešní době je flexibilita klíčová. Naším cílem je nabídnout zákazníkům produkt, který se přizpůsobí jejich životní situaci – s rychlým online sjednáním a možností flexibilního splácení,“ dodává Vašíček.

Televizní kampaň bude probíhat ve více fázích, přičemž první část bude nasazena během hlavní sezóny a potrvá až do konce roku 2024.

Kateřina Dobešová

Tisková mluvčí Home Credit ČR a SR

Tel.: + 420 736 473 813

E-mail: katerina.dobesova@homecredit.cz


Poznámka pro editory:

Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je dceřinou společností Air Bank a.s. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. V Česku poskytl Home Credit a.s. v roce 2023 úvěry v celkové výši 15,2 miliardy Kč. Více na www.homecredit.cz

Skupina PPF působí v Evropě, Asii a Severní Americe. Investuje do řady oborů – od telekomunikací, médií přes finanční služby, e-commerce, biotechnologie, nemovitosti až po mobilitu. Skupina vlastní aktiva ve výši více než 43 milionů eur a zaměstnává celosvětově 55 tisíc lidí (k 31. 12. 2023).