KB SmartPay poskytne bezplatný servis a výměnu poškozených nebo zničených platebních terminálů obchodníkům z oblastí zasažených povodněmi. Za ztracené terminály nebude požadovat náhradu.
Společnost odpustí měsíční poplatky za pronájem terminálu do konce roku 2024 a rovněž obchodníkům umožní prodlužit existující bezplatná období pro půjčení terminálu. Obchodníci, kteří budou chtít ukončit smlouvu, budou moci využít speciální nabídky na předčasné ukončení bez poplatků. KB SmartPay také pozastaví vymáhání pohledávek u obchodníků dotčených povodněmi.
„Chceme pomoci tam, kde je potřeba a podpořit naše klienty v takto tíživé situaci. Budeme rádi, když klienti, kterým povodně zasáhly do života a podnikání, využijí nabízených možností. Doufám, že tím alespoň málo přispějeme k jejich návratu do běžného podnikatelského života. Požádat mohou telefonicky či e-mailem,“ komentuje pomoc Jitka Palatová, generální ředitelka KB SmartPay.
Obchodníci mohou KB SmartPay kontaktovat na telefonním čísle 224 883 241 nebo e-mailem na adrese podpora@kbsmartpay.cz.
O společnosti KB SmartPay
KB SmartPay je obchodní značka společnosti Worldline Czech Republic, s.r.o. reprezentující na českém trhu alianci společnosti Worldline NV/SA a Komerční banky a. s. Společnost KB SmartPay obsluhuje v ČR více 25 000 zákazníků a provozuje více než 50 000 platebních terminálů a platebních bran. Více informací naleznete na webových stránkách www.kbsmartpay.cz.
Skupina Worldline
Skupina Worldline je evropským lídrem a zároveň čtvrtou největší společností na světě v oblasti platebních styku a transakčních služeb. Poskytuje trvale udržitelné služby nové generace a umožňuje tak svým zákazníkům nabídnout koncovým spotřebitelům inovativní a moderní řešení pro jejich potřeby. Společnost Worldline působí ve více než 50 zemích světa a zaměstnává více než 20 000 zaměstnanců. Více informací o skupině Worldline naleznete na www.worldline.com.
Kontakt pro média:
Crest Communications
Veronika Hášová
tel.: +420 737 230 060
e-mail: veronika.hasova@crestcom.cz