„Ukazuje se, že jsme náročné období posledního roku a půl zvládli na výbornou a že jsme naše služby a produkty úspěšně, a hlavně rychle, digitalizovali a převedli do online prostředí. To se v době koronakrize ukázalo být jako zcela nezbytné. Klientům jsme samozřejmě i nadále k dispozici také fyzicky na pobočkách Komerční banky, kde jsou jim desítky našich pojistných specialistů připraveny pomoci s jakoukoli životní situací. Stejně tak i finanční poradci u našich externích partnerů," komentuje výsledky soutěže předseda představenstva pojišťovny Gaël Loaec.

„Obou získaných ocenění si velmi vážíme a víme, že představují hlavně závazek do budoucna. Vždy je těžké zvítězit, je však násobně těžší vítězství obhájit. Děkuji všem klientům za důvěru a rovněž našim zaměstnancům, obchodním partnerům a kolegům v Komerční bance za jejich podporu a úsilí," uvádí Gaël Loaec a dodává: „Přestože jsme byli oceněni v životní kategorii, jsme aktivní rovněž v neživotním pojištění. I zde se snažíme našim klientům nabízet kvalitní produkty a služby, které jim pomohou i v případě takové kalamitní situace, jakou bylo letošní tornádo na jihu Moravy".

Ceny Hospodářských novin Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna se letos vyhlašují již potřinácté. Prvenství ve výzkumu získá ta banka a pojišťovna, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele (akcionáře). V rámci ocenění se analyzuje celá řada číselných údajů, které poskytují ucelený obraz o jednotlivých finančních institucích. V žádném okamžiku zde nefiguruje subjektivní hodnocení „panelu odborníků" či „odborné poroty". O výsledku tedy rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů.