„Situace je velmi naléhavá, lidé se ocitli bez střechy nad hlavou, jen s omezenými prostředky. Klíčová je tak v tuto chvíli především rychlost. Proto budeme co nejdříve vyplácet zálohy pojistných plnění našim klientům, zejména u rozsáhlejších škod na budovách. Za tímto účelem jsme také posílili jak týmy operátorů, tak mobilních techniků a likvidátorů,“ uvádí Helena Drozdová, vedoucí oddělení správy a likvidace. Operátoři jsou nyní k dispozici 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Pojistnou událost lze nahlásit také e-mailem na kp@axa-assistance.cz nebo u produktu MojePojištění majetku také prostřednictvím KB Mobilní banky. Pro vyplacení zálohy pojistného plnění stačí jen oznámit škodu a provést prvotní zdokumentování, jako jsou fotky či videa.

KB Pojišťovna navíc u neobyvatelné nemovitosti hradí klientům 10 000 Kč na ubytování měsíčně, a to po dobu až jednoho roku, nabízí také proplacení až ročních splátek úvěru na bydlení u škody přesahující 20 % hodnoty nemovitosti. Z asistence lze také čerpat jednorázově 20 000 Kč na náhradní ubytování a uskladnění mobiliáře v případě neobyvatelné domácnosti.

Klienty, kteří se nacházejí v postižené lokalitě, navíc kontaktní centrum KB Pojišťovny aktivně oslovuje. „V terénu máme zaměstnance, který s nahlášením pojistné události pomáhá přímo na místě. Zároveň distribuujeme dezinfekční prostředky, drogerii, pracovní prostředky a nabízíme další materiální a fyzickou pomoc,“ doplňuje Milan Matějka, ředitel odboru podpory prodeje. KB Pojišťovna se nadto připojila ke Skupině Komerční banky (Modrá pyramida stavební spořitelna, ESSOX, KB Penzijní společnost, Factoring KB, SGEF), která postiženým katastrofou dohromady věnuje 7 milionů korun.

Pavel Zúbek
Komunikace KB
mobil.: +420 725 420 107
pavel_zubek@kb.cz