Ve hře Ratarova hořká cesta je úkolem hráče přežít ve virtuální divočině bez cizí pomoci po dobu 14 dní. Aby se mu to podařilo, musí se správně rozhodovat a projít hořkými volbami až do konce.
„Koncept soutěže a mechanika hry odkazují na náš „vlčí" televizní spot, ve kterém hlavní hrdina čelí hořké volbě. Ve hře si sami spotřebitelé vyzkouší, že ke správným rozhodnutím musí dozrát, stejně jako k mimořádně hořkému pivu Radegast Ratar. Je na nich, kterou cestu si vyberou a kam se vydají. Dostat se na konec ale není jednoduché," říká Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.
Podmínkou účasti v soutěžní hře je věk 18 let a zakoupení alespoň jednoho piva Radegast Ratar v jakémkoliv obalu. Registrace do soutěže probíhá na webu, kam účastník vloží foto účtenky. Poté se vydá na cestu hrou a když se mu podaří dojít do konce, je automaticky zařazen do slosování o výhry. Webová hra probíhá ve čtyřech týdenních kolech a končí 6. června 2021.
Hlavní výhrou, která bude vylosována ze všech registrovaných hráčů, je domácí výčepní zařízení a 5 x 30l soudek piva Radegast Ratar. Každý soutěžní týden se navíc hraje o domácí výčep a malý soudek piva Radegast Ratar, zásobu piva Radegast Ratar na rok nebo voucher do Radegast e-shopu v hodnotě 500 Kč.
Radegast Ratar je mimořádně hořké osvěžení s 50 jednotkami hořkosti. Plná chuť a mimořádná hořkost, díky prémiovému chmelu Polaris, posunuje osvěžení z tohoto speciálního výčepního piva na výjimečný chlapský zážitek.