„Naše kolekce 2018 #REdefiningyou Collection spojuje globální influencers a světové guru v oblasti vlasů a přinášejí vzhledy, inovace a trendy, které jsou právě teď in. Máme na mysli vzestup moci, individuality a inspirace z přehlídkového mola - reinterpretované pro vás a současný způsob života. Se třemi inspirativními trendy jsme vytvořili mistrovské proměny, které sednou ke každému stylu," tak popisuje novou kolekci Simon Ellis, mezinárodní kreativní ředitel společnosti Schwarzkopf Professional.
Schwarzkopf Professional odhaluje v kolekci Essential Looks na sezónu podzim/zima tři naprosto okouzlující trendy v odvážných a autentických stylech života. Ty jsou vyjádřeny ve dvou základních variantách. Jednoznačně nepřehlédnutelné styly, které jsou provokativní a syrové, ale zároveň ambiciózní, tak to jsou Catwalk Look, které definují svět módy. Zatímco Salon Looks vykreslují přesně určené módní a pro veřejnost přitažlivé varianty, které jsou ideální pro každodenní proměny.
První zásadní trend pro podzimní/zimní sezónu je Global tribe. Jde o současný moderní styl, který dbá na jedinečnost každého z nás. Podtrhuje myšlenky a vnímání, které vychází z vlivu východních národů a lidové kultury.
a) Global Tribe Catwalk Look
Na tomto střihu se podepsal celosvětový stylingový ambasador společnosti Schwarzkopf Professional, Richard Ashforth. Global Tribe Catwalk Look je charakteristický výrazným tvarem v délce po ramena s poddajnou ofinou. Kontrastní textury vlasů jsou rozděleny do rovných a kudrnatých částí, půvabně zvýrazněných podzimní lila barvou a tóny špinavé blond, které jsou vizitkou Lesley Jennison.
b) Global Tribe Salon Look
Tato variace opět vznikla pod rukama Richarda Ashfortha. Vzhled ve stylu boho je docílen vlasy, které jsou o něco kratší a proložené vrstvami volných a pevných kadeří. Tuto techniku dokonale prezentuje barevná kombinace v odstínech sušenkové a moka od jedinečného Emre Ayaksize, který přesně vystihl křehkou hloubku pro moderní pojetí barvy.
Dalším a nejsilnějším trendem této sezóny je New Formal, který pochází z dílny legendárního amerického módního návrháře Marca Jacobse. Ten klade důraz na oversize siluety, architektonické detaily, jasné barvy a precizní střihy. Formální oblékání a rigorózní styling se v současné době těší velké oblibě.
a) New Formal Catwalk Look
New Formal Catwalk Look je střih od uznávaného kadeřníka a ambasadora značky Schwarzkopf Professional, Tylera Johnstona. Ikonický pážecí účes vyniká svou precizností. Lesley Jennison přidala zářivé hloubky tónů s cikcak efektem, pro specifický barevný dojem, který vzbuzuje rozdílné pocity přitom, jak se tvar vlasů mění a znovu spojuje.
New Formal Salon Look
Každodenní příležitosti dostávají nový rozměr se stylem New Formal Salon Look, který opět podtrhl svým vkusem Tyler Johnston a vytvořil delší variaci klasického mikáda. Konečná úprava ve vrstvách povznáší tradiční styl na novou úroveň. Průkopník v oblasti barev a senzace Instagramu Jenny Strebe přidává moderní tlumené odstíny světlé pastelové růžové v blond tónech pro klasický a přesto úchvatný vzhled.
Lucid Noctures je třetím neméně výrazným trendem, který přináší řada IGORA Royal Take Over. Podílely se na něm světové hvězdy v oblasti barev a vytvořily tak zcela nový přístup k svůdným temným barvám, které zazáří nocí.
a) IGORA Royal Take Over - Lucid Nocturnes Catwalk Look
Fascinace temnou noční oblohou odpovídá provokativnímu vzhledu Lucid Nocturnes Catwalk Look, jenž je dílem severoamerické kreativní ředitelky pro barvy Schwarzkopf Professional, Rossy Jurenas. Rossa spoluvytvořila odstíny duhově fialové a modré, tak představila silné grafické tvary a rozbouřené linie. Záměrem bylo zachytit vysoce pigmentované barvy, které odrážejí různé podoby stmívání.
b) New Formal Salon Look
Kaliforňan Linh Phan je kolorista a instagramová hvězda, která určuje trendy, a nyní vytvořil variantu New formal pro kadeřnické salony. Linh zvolil delší styling s přirozenou strukturou a super krátkou ofinou. Výsledkem je mystická sofistikovanost. Barevné tóny vínové a tmavě břečťanové rámují obličej s výrazným postojem a lehce gotickým nádechem. Oslnění gotickým a punkovým stylem se odráží v celém sexy looku, tak vynikají strhující syté barvy.
Inspirovat a vyzkoušet svou proměnu je nyní možné na nové plně digitální aplikaci Essential Looks Magazine and App, která kromě stylingových tipů, obsahuje nejnovější virální trendy, tipy a triky profesionálů, novinky o produktech Schwarzkopf Professional, rozhovory a ještě mnohem víc.
Společnost Henkel působí celosvětově s vedoucími značkami a technologiemi ve třech oblastech: Laundry & Home Care, Beauty Care a Adhesive Technologies. Společnost Henkel založená v roce 1876 si drží globální vedoucí postavení na trhu jak ve spotřebitelském tak v průmyslovém segmentu, díky světoznámým značkám jakými jsou Persil, Schwarzkopf a Loctite. Společnost Henkel zaměstnává okolo 50 000 lidí a vykazuje obrat ve výši 18,1 miliard eur a čistý provozní zisk 2,9 miliard eur za fiskální rok 2015. Prioritní akcie společnosti Henkel jsou evidované v indexu DAX na německé burze cenných papírů.
Další informace naleznete na www.schwarzkopfpro.com a www.henkel.com/press
Kontakt
Schwarzkopf Professional
Oddělení styk s veřejností
Mandy Doherr
Phone: +49 (0)40 - 88 24 22-88
Fax: +49 (0)40 - 88 24 23-29
Email: mandy.doherr@henkel.com
Henkel AG & Co. KGaA