Všichni, kteří chtějí vyjádřit podporu týmu a ukázat soupeřům, že jsou ti praví fanoušci, se teď mohou přihlásit do společné aktivity FC Baník a piva Radegast „Stojíme za Baníkem" prostřednictvím facebookové události na stránkách FC Baník. Hlavní je spojit se a podpořit klub, aby vybojoval udržení v lize.
„Chceme hráče podpořit nejen na stadionu. Navíc se mohou fanoušci na facebooku Baníku účastnit soutěže s originálním rámečkem FCB, který si můžou dát do profilovky. Výherci získají VIP vstupenky na každý domácí zápas Baníku, vouchery na správně hořké pivo Radegast, podepsané dresy a mnoho dalších cen," říká manažer značky Radegast Marek Grabovský.
Bojovat o vítězství či postup stojí vždy hodně úsilí a obětavosti. A dvojnásob to platí v případě boje o záchranu. Pivo Radegast stojí na straně bojovníků v období
vítězství i hořkých porážek a totéž očekává od fanoušků.
Poznámky pro editory:
• V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj
• Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, jehož součástí jsou nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
• Plzeňský Prazdroj v roce 2017 doma a v zahraničí prodal přes 11 milionů hl; domácí výroba činila 7 mil hl, vývoz přes 1,5 mil hl a licenční výroba 2,6 milionu hl. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
• Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. V loňském roce navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.
Kontakt: Jitka Němečková, Plzeňský Prazdroj, 731 193 191, jitka.nemeckova@asahibeer.cz