Všichni, kteří chtějí přijít vyjádřit podporu Baníku v posledních dvou domácích zápasech proti Liberci a Brnu, ale musí ve stejném čase třeba naštípat dříví, posekat zahradu nebo připravit bazén na sezonu, teď mají skvělou šanci, jak se na zápas dostat a zároveň stihnout i domácí pracovní činnosti.

„Chceme fanoušky co nejvíc aktivně zapojit a ukázat jim, že si vážíme jejich přízně a rádi jim pomůžeme dostat se na fotbal. Radegast za nimi stojí stejně jako za Baníkem i v hořkých časech. Navíc v boji o záchranu se počítá každý fanoušek," říká ke kampani manažer značky Radegast Marek Grabovský a dodává: „Stačí na facebookové stránce Baníku najít příspěvek s aktivací „Nech se vystřídat" označený symbolem střídání a napsat do komentáře „střídám". Tím se fanoušci dostávají do slosování."

Soutěž proběhne ve dvou kolech, vždy od pondělí do čtvrtku. V pátek, před každým ze dvou sobotních zápasů, budou vylosováni tří výherci, za které pořadatelé akce v den zápasu splní jejich volnočasové pracovní povinnosti, aby mohli na zápas Baníku vyrazit a podpořit tým v boji o udržení v lize.

Výherci dostanou vstupenku na daný domácí zápas FC Baník Ostrava na tribunu D, správně hořké pivo Radegast, podepsaný dres a další fanouškovské ceny. Aktivace
„Nech se vystřídat" na facebooku Baníku platí pro domácí zápasy 12. 5. s Libercem a 26. 5. s Brnem.

Poznámky pro editory:
• V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj
• Pivovar Radegast je vyhledávaným turistickým cílem, který každoročně navštíví téměř 50 tis. lidí. Je součástí projektu Technotrasa, jehož součástí jsou nejvýznamnější památky Moravskoslezského kraje.
• Plzeňský Prazdroj v roce 2017 doma a v zahraničí prodal přes 11 milionů hl; domácí výroba činila 7 mil hl, vývoz přes 1,5 mil hl a licenční výroba 2,6 milionu hl. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
• Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná velká firma 2017. Stejné ocenění získala společnost již v roce 2016. V loňském roce navíc Plzeňský Prazdroj dostal zlatá ocenění i za Odpovědný reporting a Strategii diverzity.


Kontakt:

Jitka Němečková
Plzeňský Prazdroj
tel.: 731 193 191
jitka.nemeckova@asahibeer.cz