Klient

HOME CREDIT

resources/f/klienti/218/logo/dd.png

https://www.homecredit.cz/

Společnost Home Credit a.s. byla založena v roce 1997 a dnes je součástí Skupiny PPF, mezinárodní investiční skupiny, založené v roce 1991 v České republice. Home Credit pomáhá lidem nejen při nákupech na splátky přímo v obchodech a na internetu, ale nabízí také hotovostní úvěry a úvěry na auta, konsolidaci stávajících půjček nebo kreditní karty. Společnost Home Credit a.s. je od roku 2023 dceřinou společností Air Bank a.s. Značka Home Credit a značka Air Bank však na trhu fungují zcela samostatně.

HOME CREDIT

Vydáno dne: 21.07.2025

ČEŠI VÍCE SPOŘÍ A BUDUJÍ FINANČNÍ JISTOTU, UKAZUJE PRŮZKUM HOME CREDITU

Nejnovější průzkum společnosti Home Credit ukazuje, že Češi si začínají více uvědomovat důležitost finanční rezervy, navyšují ji a více spoří. Přesto však část domácností, zejména s nižšími příjmy, žije stále bez dostatečné finanční jistoty. Podle šetření* Home Creditu si více než 5 000 Kč měsíčně odkládá 33 % domácností, což je o 5 % více než v minulém roce. Na druhou stranu si 11 % domácností stále neodkládá vůbec nic a dalších 11 % dokáže ušetřit méně než 1 000 Kč měsíčně. Nejvíce se s úsporami potýkají domácnosti s příjmem do 25 000 Kč, z nichž si 21 % neodkládá vůbec nic a 30 % jen velmi málo. Pozitivní zpráva je, že domácnosti s příjmem nad 60 000 Kč a mladí lidé ve věku 18–26 let si často odkládají více než 10 000 Kč měsíčně. Tyto statistiky ukazují, že přístup k úsporám se výrazně liší v závislosti na příjmech, vzdělání i věku.


Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 08.07.2025

PRŮZKUM HOME CREDITU: ČEŠI CHTĚJÍ NA LETOŠNÍ DOVOLENÉ PLATIT JEN KARTOU TÉMĚŘ PĚTKRÁT ČASTĚJI NEŽ LONI!

Platební zvyklosti českých turistů se za poslední rok výrazně změnily. Zjistili jsme, jak Češi plánují na letních dovolených platit, kolik si berou s sebou karet a jak řeší směnu měn. Zatímco loni na zahraničních dovolených jednoznačně dominovala hotovost, aktuální průzkum* společnosti Home Credit ukazuje zásadní obrat směrem k bezhotovostním platbám. Během letošní letní dovolené se chystá platit kartou všude, kde to je možné, již 44 % Čechů, což představuje dramatický nárůst oproti pouhým 9 % z měření v loňském roce. Zároveň výrazně klesl počet těch, kteří si před odjezdem pořizují hotovost v cizí měně – v předchozím měření si hotovost připravilo 55 % respondentů, letos to bude již jen 31 %. Z bankomatu se na dovolené nechystá vybírat vůbec nebo jen výjimečně 78 % cestovatelů. 

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 24.06.2025

VÍCE NEŽ 40 % ČESKÝCH RODIN POŠLE DĚTI NA LETNÍ TÁBOR, UTRATÍ ZA TO PRŮMĚRNĚ 5-10 TISÍC KORUN

Rodiče předškoláků a školáků si s blížícími letními prázdninami často kladou otázku, kam ve volných dnech s dětmi. Kvalitní trávení volného času jejich potomků je pro ně důležité, a protože dovolené většinou nemají dostatek, rádi využívají možnost pobytových či příměstských táborů. Děti tak získají nové zkušenosti a zážitky, zatímco rodiče mají čas na práci. Podle nejnovějšího průzkumu společnosti Home Credit plánuje v letošním roce 41 % českých rodin s dětmi využít služeb letních táborů či soustředění. Podobný počet (42 %) s tábory pro své potomky nepočítá a zbývajících 16 % rodičů se ještě nerozhodlo. Rodičům se přitom často vyplatí kombinovat obě varianty – pobytové i příměstské tábory.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 18.06.2025

VÍCE PENĚZ, DELŠÍ POBYTY: ČEŠI SI V LÉTĚ 2025 DOPŘEJÍ LUXUSNĚJŠÍ DOVOLENOU, UKAZUJE PRŮZKUM HOME CREDITU

Aktuální průzkum společnosti Home Credit přináší zajímavý pohled na plánování letních dovolených českých domácností. Z dat vyplývá, že Češi jsou ochotni investovat do letního odpočinku více prostředků než v loňském roce a výrazně častěji plánují dovolenou v zahraničí. Téměř shodně s loňským rokem plánuje vyrazit na dovolenou celých 67 %. Pouze 14 % dotázaných ví, že letos nikam nepojede, zatímco loni to bylo 21 %. Nerozhodnutých zůstává 18 % respondentů, což je o 5procentních bodů více než v roce 2024, kdy váhalo 13 % dotázaných. Podle reprezentativního průzkumu pro Home Credit* se navíc 70 % Čechů chystá do zahraničí. Pro srovnání, u Slováků je to jen 40 %.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 17.06.2025

Index odpovědného úvěrování Člověka v tísni: Home Credit je opět v čele nebankovních společností a nezadá si ani s bankami

Nezisková organizace Člověk v tísni zveřejnila letošní první Index odpovědného úvěrování, který na jaře pravidelně porovnává nezajištěné krátkodobé úvěrové produkty na českém trhu. Letos bylo hodnoceno 48 produktů od 37 poskytovatelů. Home Credit je opět nejlépe hodnocenou nebankovní společností – získal 89 bodů z celkových 95, čímž se umístil na pátém místě a předběhl i mnohé banky. Potvrdil tak svou dlouhodobou pozici mezi lídry v oblasti férového úvěrování.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 11.06.2025

HLEDÁTE FINANCOVÁNÍ PRO SVŮJ BYZNYS? TOTO JSOU IDEÁLNÍ PARAMETRY PODNIKATELSKÉ PŮJČKY

Na začátku mnoha úspěšných firem stála půjčka, která umožnila nákup vybavení či materiálu. Bez půjček by nevznikla řada převratných vynálezů, které dnes bereme jako samozřejmé, ať už je to žárovka nebo spalovací motor. Pokud ovšem podnikatelé volí k financování svých aktivit půjčku, měli by si samozřejmě všechno velmi dobře propočítat. Jak postupovat při výběru poskytovatele? Na co vše si dát pozor?

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 05.06.2025

BEZ KREDITKY ZAPOMEňTE, žE VáM NěKDO V CIZINě PůJčí AUTO

Lidé si stále pletou debetní a kreditní kartu. Zatímco v běžné mluvě to není žádná výrazná komplikace, v reálných situacích už se rozdíl samozřejmě projeví. Každá z karet má totiž své výhody a jiná využití. Home Credit upozorňuje, že tyto odlišnosti se mohou projevit především při cestě do zahraničí. Při rezervaci a platbě řady služeb totiž poskytovatelé preferují spíše kreditní než debetní kartu. V peněžence se tak vyplatí mít obě.

Zobrazit celou zprávu

HOME CREDIT

Vydáno dne: 12.05.2025

ČEŠI NAKUPUJÍ NA SPLÁTKY STÁLE ČASTĚJI. PRŮMĚRNÁ HODNOTA NÁKUPU ROSTE UŽ PĚT LET V ŘADĚ

Splátkový prodej je pro Čechy čím dál běžnějším způsobem, jak si pořídit dražší zboží bez nutnosti jednorázové investice. Nejčastěji takto pořizují mobilní telefony, domácí spotřebiče nebo notebooky. Silným měsícem bývá tradičně například leden, kdy využívají povánočních výprodejů. Průměrná hodnota jednoho nákupu přitom roste už pátý rok po sobě – a zájem nepolevuje ani v roce 2025.

Zobrazit celou zprávu