FIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 03.11.2020
Fidelity International přejmenovává svůj fond Fidelity – Global Communication Fund na Future Connectivity Fund. Nový název lépe odráží větší zaměření fondu na konektivitu a její budoucnost, tedy na trend, který mění způsob života i práce.
Zobrazit celou zprávuFIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 29.10.2020
Inflace je opět horkým tématem. Od té doby, co zvýšení úrokových sazeb FEDu zastavilo v roce 1980 nekontrolovatelný růst cen, se inflace vyvíjela podle očekávání. I po finanční krizi byla utlumená, a to navzdory obavám ekonomů, že tehdejší experimentální programy kvantitativního uvolňování, které zaváděly vyspělé ekonomiky, budou vysoce inflační.
Zobrazit celou zprávuFIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 15.10.2020
Podle průzkumu investiční společnosti Fidelity International pandemie Covid-19 a sociální nepokoje po celém světě urychlily posouvání hranic vnímání přijatelnosti. To, co dříve bylo ve společnosti považováno za radikální, je nyní považováno za normální. U firem tak byl zpochybněn předpoklad, že výnosy akcionářů by měly být maximalizovány za každou cenu, a hlavním cílem investorů se stalo udržitelné investování.
Zobrazit celou zprávuFIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 15.10.2020
Pandemie Covid-19 a sociální nepokoje po celém světě urychlily posouvání hranic vnímání přijatelnosti. To, co dříve bylo ve společnosti považováno za radikální, je nyní považováno za normální. U firem tak byl zpochybněn předpoklad, že výnosy akcionářů by měly být maximalizovány za každou cenu, a hlavním cílem investorů se stalo udržitelné investování. Fidelity International se v následujícím textu zamýšlí, co stojí za myšlenkou této transformace a jaké jsou její důsledky.
Zobrazit celou zprávuFIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 22.09.2020
Jestliže krize způsobená koronavirem SARS-CoV-2 zasáhla všechna odvětví hospodářství, jedno odvětví naopak očividně posílila: nové technologie v nejširším slova smyslu. Digitalizace, online zábava a nové formy komunikace, o něž jsou snahy již několik let, se během omezení pohybu lidí staly novým standardem. Jak vysvětlují Sumant Wahi a Jon Guinness, manažeři portfolia globální strategie konektivity ve Fidelity International, změna paradigmatu je synonymem investičních příležitostí.
Zobrazit celou zprávuFIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 07.09.2020
Společnosti jsou podle srpnového průzkumu mezi 143 analytiky Fidelity International na druhou vlnu Covid-19 dobře připravené. Pouze jeden z 20 respondentů říká, že společnosti v jeho portfoliu připravené nejsou.
Zobrazit celou zprávuFIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 20.08.2020
Bleskového průzkumu Fidelity International se v červenci zúčastnilo 137 analytiků společnosti, u kterých sílí názor, že nastává období globální dezinflace v důsledku přebytečné nabídky. Výzkum také ukazuje rozdíl v pohledech analytiků pokrývajících Evropu a USA. Ti evropští popisují rostoucí optimismus ve znovu se otevírající Evropě po poklesech případů, na rozdíl od těch, kteří pokrývají Severní Ameriku, kde v uplynulém měsíci zaznamenali spíše vrchol počtu případů Covid-19.
Zobrazit celou zprávuFIDELITY INTERNATIONAL
Vydáno dne: 06.08.2020
Aktivita jak spotřebitelů, tak firem, se přesouvá z offline prostředí do online a z online do mobilní sféry. Je to dlouhodobý směr, který přináší inovace, ale i mění mnoho odvětví. Fond společnosti Fidelity International FF - Global Communications Fund z tohoto trendu těží. Do hloubky rozumí technologiím v pozadí těchto změn i novým obchodním modelům a má opravdu globální perspektivu.
Zobrazit celou zprávu